1

تغییرات جدید در استقلال/ چارت قبلی دور ریخته شد

  • کد خبر : 181462
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳

دستیار ویژه باشگاه استقلال گفت: قرار شد با توجه به بالا بودن مشغله کاری بهرام افشارزاده امور تیم تقریبا در اختیار من قرار بگیرد و کارها را انجام دهم.

نصرالله عبداللهی در مورد اینکه طی حکمی به عنوان دستیار ویژه مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شده است، گفت: قرار شد با توجه به بالا بودن مشغله کاری بهرام افشارزاده امور تیم تقریبا در اختیار من قرار بگیرد و کارها را انجام دهم.

 

وی در پاسخ به این سوال که یعنی او قرار است وظایف قائم مقام باشگاه را در اختیار بگیرد، تصریح کرد: آنها چارت‌ها قبل را دور ریختند و می‌خواهند تغییر دهند. وقتی جلسه خود را برگزار کنیم امور مربوطه، شرح وظایف و کارهایی که باید انجام شود از سوی سرپرست باشگاه بیان خواهد شد تا کارها صورت بگیرد.

 

دستیار ویژه بهرام افشارزاده در مورد، اینکه استقلال این روزها نتایج خوبی نمی‌گیرد، اظهار داشت: برای همین به تیم آمدیم. قصد ما از ورود به کار کمک بوده و شاید بتوانیم با کمکی که می کنیم وضعیت تیم را در ادامه بهبود ببخشیم.

 

عبداللهی در مورد اینکه آیا نتایج بد تیم را به دلیل مسائل فنی می‌داند یا مشکلات مدیریتی، تصریح کرد:‌ قرار شد ما کارهای مربوط به افشارزاده را انجام دهیم. بنده و منصور پورحیدری هم در باشگاه هستیم تا امور دیگر را انجام دهیم تا مشکلات تیم حل شود و کارها بهبود پیدا کند.

 

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=181462

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر