1

اصولگرایان بازی رقیب را نخورند/هیچ فرد و گروهی برای سهم خواهی وارد ائتلاف نشد

  • کد خبر : 181500
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه هیچ فرد و گروهی برای سهم خواهی وارد ائتلاف اصولگرایان نشده است، گفت: تقاضا می‌کنم کسانی که در لیست نهایی نیستند بازی رقیب را نخورند و در زمین دشمن بازی نکنند.

الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به روند برگزاری جلسات اصولگرایان و اقدامات تخریبی برخی جریان‌های خاص درباره لیست نهایی ائتلاف اصولگرایان اظهار داشت: از ۲ سال قبل که اولین جلسات دوجانبه و سپس سه جانبه بین جمعیت ایثارگران، حزب مؤتلفه و جبهه پایداری شکل گرفت از ابتدا دوستان یکسری اصول را  درون جریان اصولگرایی مصوب کردند که بر اساس آن کار جلو برود.

 

وی با بیان اینکه غیر از تبعیت از روحانیت، انتخاب حکمیت و سازوکار مناسب انتخاب نامزدها مسائل مهم دیگری هم مورد توجه بود، تصریح کرد: تصمیمی که گرفته شد این بود که هر ۳ مجموعه اعلام کردند که اگر از مجموعه آن‌ها در لیست نهایی انتخابات حتی یک نفر هم نبود اعتراضی نکنند و پیمان بستند که تحت تاثیر برخی القائات دشمن قرار نگیرند و به رای آوری لیست کمک کنند.

 

نادران با ابراز اینکه قدم مثبت این بود که هیچ فرد و گروهی برای سهم خواهی وارد ائتلاف نشد، بیان کرد: دوستان ما در هر ۳ مجموعه تلاششان این بود که افراد درون لیست شامل کسانی باشند که متخصص، جوان، با تجربه در حوزه قانونگذاری و کارآمد باشند. نکته مهم رای‌آوری لیست بود و براساس این موارد لیست بسته شده و حتی دوستانی که تصمیم‌گیر بوده اند حتی به اینکه کدام فرد از کدام گروه است توجهی نکردند.

 

نامزد انتخابات مجلس با تاکید بر حفظ وحدت اصولگرایان ادامه داد: تقاضا می‌کنم کسانی که در لیست نهایی ائتلاف اصولگرایان هستند و یا نیستند بازی رقیب را نخورند و در زمین رقیب بازی نکنند، هیچ فردی نباید نفر دوازدهم تیم تفرقه‌افکنان شود.

 

نادران خاطرنشان کرد: این روزها می‌گذرد و آیندگان درباره رفتار سیاسی ما قضاوت می‌کنند بنابراین ترجیح بر این است که تصمیمی که می‌گیریم تصمیم خدایی و بر اساس مصالح ملی و آرمان‌های امام و رهبری باشد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه نیروهای مؤمن جریان اصولگرا نباید باعث تضعیف وحدت موجود شوند، تصریح کرد: باید تلاش کنیم که در جبهه انقلاب و ولایت باشیم و با تلاش خودمان در زمان تشکیل مجلس به این مسئله افتخار کنیم که نیروهای حزب اللهی و کارآمد به عنوان نمایندگان مردم حضور دارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=181500

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر