3

فشاری عصبی یک استقلالی به خاطر بازی خوب پرسپولیس!

  • کد خبر : 181502
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

دروازه بان اسبق استقلال از سبک بازی آبی ها انتقاد می کند.

منصور رشیدی، دروازه‌بان و مربی اسبق استقلال که در هفته های اخیر جزو منتقدان عملکرد این تیم بود، درباره دلایل بازی ضعیف آنها می گوید: «در تعطیلات لیگ باید تمرینات خوب و اصولی برای تیم لحاظ می‌شد تا شرایط بهتر شود ولی استقلال نه تنها پیشرفت نداشته بلکه در ۲ بازی متوالی برابر ذوب‌آهن و استقلال اهواز ۲ امتیاز گرفت که در بازی نخست رحمتی ناجی تیم شد و در مسابقه دوم کمک‌داور. می‌دانید ۲ شکست متوالی چه بحرانی ایجاد می‌کرد؟

 

اگر من انتقاد می‌کنم از سر دشمنی نیست، از سر دلسوزی و عشق به این تیم است.

 

خدا شاهد است تماشای این ۲ بازی فشار عصبی زیادی به من وارد کرد به خصوص زمانی که دیدم پرسپولیس چطور ذوب‌آهن را در اصفهان تحت فشار قرار داده بود. بازیکنان آنها نصف بازیکنان تیم ما سابقه ملی و کیفیت فنی ندارند ولی مشخص است خوب تمرین می‌کنند و برای هر مسابقه برنامه دارند.»

 

او در پاسخ به این سوال که چه پیغامی برای مظلومی دارید، می گوید: «بازیکن به روحیه و جاه‌طلبی مربی‌اش هم نگاه می‌کند. رفتار و گفتار مربی در کنار کار فنی، تمرین و برنامه، ارنج و تعویض خوب در کار تیمی تأثیر مستقیم می‌گذارد. بازیکنان باید خوب تمرین داده شوند، خوب کوچ شوند و طوری با آنها صحبت شود که در زمین حضور مؤثری داشته باشند و به تیم حریف اجازه ندهند توپ را بدواند چون همین استقلال اهواز وقتی چند دقیقه عملکرد ضعیف استقلال تهران را دید انرژی و روحیه گرفت. بازیکنان‌شان به این نتیجه رسیدند قدرت شکست دادن حریف را دارند و به آن شکل در چند صحنه در زمین استقلال تهران خیمه می‌زدند.»/خبرآنلاین

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=181502

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر