1

خیال هواداران استقلال از بابت کسر امتیاز راحت باشد / حضور فرهاد مجیدی می تواند بسیار بسیار مثمرثمر باشد

  • کد خبر : 181576
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

سرپرست باشگاه استقلال گفت: «حضور پرشور هواداران در دیدارهای خانگی استقلال روحیه تیمی ما را بالا می برد.»

بهرام افشارزاده درباره مسائل و اتفاقات اخیر باشگاه استقلال و تیم فوتبال بزرگسالان این مجموعه صحبت کرد.

متن اظهارات افشارزاده در ادامه می آید:

* بازی فردا مقابل نفت تا چه اندازه برای استقلال اهمیت دارد؟

– این بازی می تواند دوباره استقلال را به صدر برگرداند. به همین خاطر حیف است زحماتی که تا اینجا برای استقلال کشیده شده به ثمر ننشسته و به راحتی صدر جدول را از دست بدهیم. به همین خاطر امیدوارم اعضای تیم با تمام توان تلاش کنند تا دوباره صدر جدول را پس بگیرند.

* بازگشت استقلال به صدر چقدر برای باشگاه مهم است؟

– ادامه روند خوب حرکتی تیم که قبل از تعطیلات شاهد آن بودیم می تواند به ما کمک کند تا در ادامه راه و قبل از تعطیلات دو هفته ای لیگ ما همچنان صدرنشینی مان را حفظ کنیم و با خیال آسوده به اردویی که در خارج از کشور پیش بینی کرده ایم برویم.

* قبول دارید که استقلال در یکی، دو بازی اخیر به خوبی مسابقات قبل از تعطیلات بازی نمی کند؟

– این را قبول دارم. ما در بازی هفته قبل مقابل استقلال اهواز خیلی خوب نبودیم. قصد ندارم بازی را آنالیز فنی کنم. اما فکر می کنم که استقلال کمی خسته بود. در واقع بازی ما مقابل ذوب آهن که با فشار زیادی همراه شد بازیکنان تیم را خسته کرده بود. از طرفی حس می کنم بازیکنان ما حریف شان را دست کم گرفتند و این در حالی بود که استقلال اهواز برخلاف جایگاهش در جدول رده بندی بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

* چه توقعی از طرفداران تیم تان دارید؟

– هواداران استقلال اگر از این تیم توقع کسب مقام های خوبی دارند باید به ورزشگاه بیایند و تیم محبوب شان را تشویق کنند. قطعا تشویق آنها روحیه مضاعفی به اعضای تیم می دهد و کمک می کند تا استقلال در زمین مسابقه برای پیروزی بیشتر تلاش کند.

* موضوع تبلیغات دور زمین که اکثر تیم ها خواستار در اختیار گرفتن آن شده بودند چیست؟

– با توجه به اینکه اسپانسر سازمان لیگ آن طور که در قراردادش قید شده به تعهدات خود عمل نمی کند ما نامه زدیم تا تبلیغات دور زمین حداقل برای یک بازی در اختیار باشگاه گذاشته شود. البته در این بازی ما نمی توانیم این کار را کنیم چون نفت میزبان است. اما احتمال دارد که برای بازی بعد که میزبان هستیم با موافقت سازمان لیگ این کار را انجام دهیم.

* باشگاه استقلال قصد ندارد بلیت های طبقه دوم را خریداری کرده و برای بازی خانگی اش طبقه دوم را رایگان اعلام کند؟

– ما می توانیم این کار را انجام دهیم. فکر می کنم بازی با گسترش فولاد فرصت خوبی است تا این اتفاق بیفتد. البته ابتدا باید هماهنگی های لازم در این باره صورت بگیرد.

* قرار است فرهاد مجیدی در تمرین استقلال حاضر شود؟

– بله. طبق برنامه ای که به من اعلام شده قرار است این اتفاق بیفتد و مجیدی بازی بعدی استقلال هم در ورزشگاه از نزدیک ببیند. فرهاد مجیدی بازیکن بزرگ استقلال بوده و حضورش در تمرین و بازی استقلال می تواند روحیه بخش باشد. قطعا بازیکنان استقلال با دیدن او انگیزه بیشتری پیدا می کنند و این اتفاق می تواند بسیار بسیار مثمرثمر باشد.

* موضوع شکایت لاوره به فیفا و کسر امتیاز از باشگاه استقلال به کجا رسید؟

– این هفته این موضوع را حل و فصل می کنیم. اعضای هیات مدیره با جدیت مشغول انجام کارهای مربوط به این پرونده هستند و مشکلی برای استقلال وجود ندارد. خیال هواداران از این بابت راحت باشد.

* اما این بازیکن یک دقیقه هم برای استقلال بازی نکرد. چطور می خواهید به او پول بدهید؟

– به هر شکل این هم بخشی از تعهدات باشگاه است که از گذشته باقی مانده و حالا ما باید آن را انجام دهیم. مشکلی ازاین بابت وجود ندارد.

* پس از انتخاب نصرالله عبدالهی انتقاد شد که پست و مسئولیت او در استقلال چیست؟

– ما وظایف ایشان را مشخص کردیم و قرار است به عنوان مشاور اجرایی به باشگاه کمک کنند. وقتی از پیشکسوتان استفاده می کنیم می گویند چرا استفاده می کنید. وقتی استفاده نمی کنیم می پرسند چرا از پیشکسوتان استفاده نمی کنید. نصرالله عبداللهی یکی از نخبگان فوتبال این مملکت و باشگاه استقلال بوده که در پست های مربیگری و سرپرستی هم سابقه خوبی دارد. حالا اینکه وقتی ما از او استفاده می کنیم انتقاد می شود چندان اهمیتی ندارد.

* منصور پورحیدری این روزها باز هم در تمرین حضور پیدا می کند.

– حضور پورحیدری و نصرالله عبداللهی کنار استقلال زوج خوبی را تشکیل می دهد. این دو نفر سالیان سال با استقلال زندگی کرده اند و قطعا می توانند در این شرایط هم کمک حال استقلال باشند.

* فیلمی از کرار جاسم منتشر شده که باز هم نشان دهنده رفتار تندش در زمین فوتبال است. حالا از اینکه او را از باشگاه کنار گذاشتید خوشحالید؟

– ما از اینجا نمی توانیم روی یک فیلم کسی را قضاوت کنیم. نمی دانیم در آن لحظه چه اتفاقی رخ داده. بهتر است قضاوت کردن درباره کرار را به فدراسیون فوتبال عراق و مسئولان همان کشور بسپاریم.

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=181576

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر