1

جدال لفظی پیشکسوت “پرسپولیس” به دوست سرمربی این تیم !

  • کد خبر : 181580
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

یک انتقاد کوچک و منطقی در تلویزیون بار دیگر جرقه یک درگیری لفظی شدید میان پیشکسوتان پرسپولیس را در شبکه های اجتماعی را زد، جدال های لفظی که لزومی به رقم خوردن آنها حداقل رد این برهه از فصل نیست.

حامد کاویانپور بازیکن سابق پرسپولیس که در مقطعی کلیدی ترین مهره تیمش نیز قلمداد می شد بعد از جدال سرخپوشان با فولاد به انتقاد از کارشناسان حاضر در شبکه سه پرداخت و حرف هایی را در صفحه اینستاگرام منتشر کرد که کاملا مشخص بود روی صحبت اوبا هومن افاضلی و ادموند بزیک است.

کاویانپور با واسطه قرار دادن طرفداران پرسپولیس نسبت به این انتقاد افاضلی جبهه گیری کرد که چرا او از مشکل گلزنی تیم پرده برداشته و به تمجید از مهدی طارمی نپرداخته است! کاویانپور در بخشی از صحبت های خود آورده است:«این که این روزها با توجه به چه استانداردهائى در کانالهاى مختلف ورزشى هرکسى کارشناس میشود خود جاى هزاران سوال دارد! حتمأ کارشناسى بازى امروز را همه دیدند و شنیدند که پرسپولیس مشکل گل زنى دارد که این مساله هزاران ریشه دارد که با تمرینات داخل وبیرون زمین حل می شود اما صحبت شخصى که به وسط میاید آقاى کارسناس همراه با بازیکن اسبق پرسپولیس که حداقل بنده ده سال با این آقا هم بازى بودم دریغ از تعریف وتمجید از ستاره اى بنام مهدى طارمى! جالبه کارشناس که بنده چون ایشون رو در زمین فوتبال ندیده ام ترجیح میدهم اسمى نیاورم انتقاد از گلزنى می کند وادموند بزیک سر تکان می دهد ومی شنود و لذت می برد چون از دید کارشناس آقاى بزیک ذاتأ گل زن معرفى می شوند!».

بازیکن سابق پرسپولیس در حالی این حمله تند را به کارشناسان برنامه لیگ برتر انجام داد که هم بزیک هم افاضلی به این نکته اشاره کرده بودند که پرسپولیس مشکل گلزنی دارد. استدلال آنها چی بود این که موقعیت های گلزنی تیم یکی پس از دیگری از دست می رفت و در مقابل یک اشتباه کوچک می توانست تمام رشته های برانکو و شاگردانش را به خاطر بی دقتی مهاجمان پنبه شود.درست مثل اشتباهی که رامین رضائیان انجام داد و توپ را در موقعیتی استثنایی در اختیار اسماعیل شریفات قرار داد تا او گلزنی کند و بازی را به تساوی بکشد اما مسی اهوازی ها قدر اینموقعیت را ندانشت تا برانکو و پرسپولیسی ها نفسی به راحتی بکشند.

کاویانپور در حالی از صحبت های منطقی کارشناسان شبکه سه انتقاد می کند که خود برانکو هم چه بعد از بازی با دو تیم اصفهانی چه بعد از بازی با فولاد به این ضعف تیمش اشاره مستقیم کرده و به دنبال راهی برای برطرف کردن گلزنی تیم بود ضمن این که هیچ کس از توانایی بالفطره طارمی غافل نیست و حتی بزیک و افاضلی هم به آن اعتراف کرده بودند اما وقتی تیمی بین ۸ تا ۱۰موقعیت گلزنی را از دست می دهد قاعدتا باید از مهاجمانش انتقاد هم کرد.

شاید ذکر این نکته هم برای کاویانپور بد نباشد که چندی پیش تیری آنری اسطوره فرانسوی آرسنالی ها به انتقاد از مهاجمان این تیم به خصوص اولیویر ژیرو در برنامه زنده تلویزیونی پرداخت گفت:« مهاجمانی موفق هستند که از صد درصد موقعیت های خود حداقل ۸۰ درصد سود ببرند نه این که زیر ۵۰ درصد کارآیی داشته باشند.مهاجم باید گل بزند چون توانایی هایش با گلزنی محاسبه می شود نه با بازی خوب!».در واکنش به این انتقاد آنری مهاجمان آرسنال هیچ واکنشی نشان نداند و حتی پیشکسوتان این باشگاه هم به حمایت از گفته های اسطوره فرانسوی پرداختند چرا؟ چون می دانستند که این بازیکن آن چه به صلاح باشگاه بود را گفته است.

در این که حامد کاویانپور طرفدار پرسپولیس است و قلبش برای تیمی که از بچگی دوستش داشته می تپد هیچ جای شک و تردیدی نیست اما او باید قبل از قرار دادن این صحبت ها در شبکه های اجتماعی به این بیشتر می اندیشید که چنین جنگ های لفظی و رسانه ای بیشتر از سودش به ضرر پرسپولیس تمام خواهد شد چون تیمی که بعد از سال ها همه را امیدوار کرده که با بازی های خوب و تماشاگرپسند به قهرمانی می رسد به یکباره با این جنگ ها به حاشیه کشیده خواهد شد و آرامشش را از دست می دهد.ضمن این که همه می دانند هم ادموند بزیک پرسپولیس را دوست دارد هم هومن افاضلی که از زمان حضور برانکو ایوانکوویچ در ایران حامی او بوده و از دوستان نزدیک این مربی محسوب می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=181580

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر