1

کاپیتان با استقلال محبوبش تسویه حساب می‌کند؟!

  • کد خبر : 181673
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

سرمربی نفت فصل قبل بعد از دو پیروزی برابر استقلال مدعی شد یک روز شش امتیازی که از تیم محبوبش را گرفته بود به طرفداران این تیم پس می دهد.

علیرضا منصوریان کاپیتان اسبق استقلال که از محبوبیت قابل قبولی بین طرفداران این تیم برخوردار است فصل قبل در دو برهه حساس توانست استقلال را با امیر قلعه نویی شکست داده و تیم محبوبش را به دردسر بیاندازد. بعد از برد دوم منصوریان مدعی شد یک روز شش امتیازی که از استقلال گرفته را به طرفداران این تیم پس خواهد داد و تا آن روز امتیازان به امانت نزد او و شاگردانش باقی می ماند.

 

علی منصور در بازی رفت که در استادیوم آزادی برگزار شد اولین باخت خود در کسوت مربیگری نفت را مقابل استقلال تجربه کرد تا اولین سه امتیاز را به طرفداران آبی بازگرداند. باختی که چندان برای او و شاگردان جوانش در نفت خوشایند نبود چون هم مستحقش نبودند هم اسیر اشتباهات داوری شده بودند. در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم دوباره قرعه نفت و استقلال را مقابل هم قرار داد اما آن بازی در ماراتن ۱۲۰ دقیقه ای مساوی شد تا پنالتی ها و درخشش رحمتی آبی ها را راهی تبریز و نیمه نهایی جام حذفی کند.

 

با گذشت مدت زمان کوتاهی حالا دوباره نفت و استقلال به هم رسیدند تا منصوریان که روزهای بحرانی را با تیمش تجربه می کند دوباره مقابل تیم محبوبش قرار بگیرد. جدالی که برنده شدن در آن از نان شب برای این مربی جوان واجب تر است به خصوص بعد از حذف دردناک برابر الجیش در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا که نوار ناکامی های این فصل علی منصور در سه جام را ادامه داد. با توجه به شرایطی که نفت دارد و همچنین نیاز مبرمی که استقلال به امتیازات جدال فردا دارد خیلی ها منتظر هستند ببینند منصوریان دومین باختش مقابل استقلال را تجربه خواهد کرد تا شش امتیاز پارسال را به صورت کامل به آبی های پایتخت بازگرداند یا نه؟ امتیازاتی که هم برای استقلال ارزشی برابر با طلا دارد هم برای نفت بحران زده و آماده انفجار!

ورزش ۳

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=181673

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر