1

هدف اصلی “پرسپولیس” قهرمانی است و برای آن می جنگیم

  • کد خبر : 181726
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲

میلاد کمندانی یکی از جوان های باانگیزه پرسپولیس است که تمام تلاشش را می کند تا به او فرصت بیشتری برسد.

کمندانی در مورد پیروزی مقابل فولاد به خبرنگار “ورزش سه” می گوید: خدا را شکر فولاد را بردیم و توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم. این پیروزی برای ما خیلی مهم بود و اینکه رتبه مان در جدول ارتقا گرفت. خوشبختانه روند نتیجه گیری و نمایش تیم خیلی بهتر شده، از این بهتر هم می شویم.

این بازیکن که در دقایق پایانی دیدار با فولاد  به میدان آمد انگیزه های زیادی برای بازی بیشتر دارد و در این باره ادامه می دهد: من تمام تلاشم را می کنم و وجودم را می گذارم تا فرصت بیشتری به من داده شود. دوست دارم برای پیشرفتم بیشتر خودم را نشان دهم و این آقای برانکو است که باید این فرصت را در اختیار من بگذارد و همیشه به نظر ایشان احترام می گذارم. اگر فرصت بیشتری داشته باشم قطعا می توانم عملکرد خوبی داشته باشم و خودم را اثبات کنم، امیدم به خداست. تیم ما هم خیلی خوب شده و همه بچه ها برای کسب قهرمانی می جنگند.

هافبک سرخپوشان تهرانی در مورد تعداد بالای هواداران که از آنها در دیدار با فولاد حمایت کردند می گوید: از تک تک آنها تشکر می کنم و به ما روحیه و انگیزه خیلی زیادی دادند. امیدوارم از این به بعد همین تعداد هوادار بیاید و ما هم سعی می کنیم دلشان را شاد کنیم.

وی در مورد دیدار با سایپا در هفته بیست و یکم نظرش را اینگونه بیان کرد: سایپا تیم خیلی خوبی است و ما یک بازی سخت داریم. باید همانند قبل با کیفیت بازی کنیم و رتبه مان را باز هم در جدول ارتقا دهیم.
کمندانی در پایان در مورد اینکه چه زمانی نوبت به صدرنشینی پرسپولیس می رسد افزود: در دو، سه بازی آینده هم پیروز شویم، به صدر و قهرمانی نزدیکتر می شویم و شک نکنید که همین طور خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=181726

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر