1

معاون وزیر ارشاد: کاندیدای اصلح باید در حد و اندازه‌های مجلس و دارای تجربه کافی باشد

  • کد خبر : 182378
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده دوره‌های ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ورامین گفت: کاندیدای اصلح باید در حد و اندازه‌های مجلس و دارای تجربه کافی باشد تا بتواند از منافع کشور و مصالح ملی دفاع کند.

 

حسین نوش آبادی
به گزارش افق حسین نوش آبادی در خصوص وضعیت انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک افزود: انتخابات منطقه دو قطبی شده و رقابت بین اصولگرایان با محوریت آقای نقوی نماینده فعلی مردم در مجلس و گروه‌های هم ائتلاف با جریان حامیان دولت و ائتلاف اصلاح طلبان با محوریت آقای ضرغام است.

وی تصریح کرد: بقیه کاندیدا‌ها نیز فعال هستند ولی رقابت اصلی بین جریان اصلاح طلب و اصولگرا به نمایندگی این دو نفر است و به نظر می‌رسد که یکی از این دو نفر انتخاب می‌شود.

نماینده دوره‌های ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معمولا چند روز آخر می‌توان ارزیابی دقیق تری کرد، چراکه اوج تبلیغات و هواداری مردم و‌شناختی که پیدا می‌کنند، چند روز منتهی به پایان تبلیغات است اما آرایش سیاسی دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب شکل گرفته است.

وی با رد هرگونه جانبداری و حمایت از نامزدهای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا اظهار داشت: بنده به عنوان مقام مسئول نمی‌توانم اظهارنظر کنم، ضمن اینکه دلیلی برای حضور جانبدارانه و حمایت سیاسی ندارم.

نوش آبادی تصریح کرد: مردم با توجه به شرایط بین المللی و وضعیت جاری کشور تشخیص می‌دهند، افراد واجد شرایط را بررسی می‌کنند و کسی که مناسب شرایط فعلی کشور و در راستای حفظ منافع و مصالح کشور، نظام و مردم باشد انتخاب می‌کنند.

وی افزود: مردم، جریانات سیاسی، احزاب، گروه‌ها و افرادی که کاندیدا شدند را می‌شناسند و توانایی‌ها، تجارب و سوابق کاندیدا‌ها را می‌بینند، در عین حال به وضعیت کشور و جایگاه مجلس توجه دارند و اینکه چه کسی می‌تواند در حد و اندازه‌های مجلس باشد و از منافع کشور و مصالح ملی دفاع کند.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: اینکه چه کسی می‌تواند در شرایط فعلی بین المللی، منطبق بر سیاست‌های کلی نظام و کشور جلو برود و چه کسی سوابق روشن‌تر و پاک تری دارد، معیار خوبی برای انتخاب اصلح، به خصوص در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک است.

وی بیان داشت: انتخاب را مردم انجام می‌دهند و معمولا مردم در انتخابشان کمتر اشتباه می‌کنند و ان شاءالله آنچه خیر و صلاح مردم است، شکل بگیرد.

نوش آبادی افزود: بنده سعی کردم کمتر در جدل‌های سیاسی و اجتماعی این روز‌ها حضور پیدا کنم چراکه هر گونه اظهار نظر ممکن است باعث سوء استفاده جناحی و سیاسی شود و چون خودم در انتخابات شرکت نکردم، دلیل ندارد که موضع جانبدارانه بگیرم.

وی خاطرنشان کرد: پیشینه مردم ورامین و شهرستان‌های قرچک و پیشوا که دیار ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ است، نشان می‌دهد که این مردم، مردمی انقلابی و طرفدار نظام و انقلاب و ولایت هستند و ان شاءالله به خیر و صلاح خود و منطقه، فرد اصلح را انتخاب می‌کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=182378

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر