2

رأی‌گیری در ارتفاع ۲۸۰۰ متری کوه سبلان/هیچ‌کس از رأی‌دهی بازنماند + عکس

  • کد خبر : 182424
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵

شعبات سیار اخذ رأی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناطق صعب‌العبور ازجمله روستاهای ارتفاع دو هزار و ۸۰۰ متری کوه سبلان ارسال شدند.

کوهنوردی بانوان

به گزارش خبرنگار مهر، درحالی‌که به دلیل شرایط جوی ارتفاعات کوه سبلان هنوز پوشیده از برف است، تمهیدات لازم فراهم شد تا ساکنان روستاهای صعب‌العبور ارتفاعات دومین کوه بلند کشور بتوانند در انتخابات مشارکت داشته باشند.

از ساعات اولیه اخذ رأی صندوق‌های رأی به ارتفاعات کوه سبلان و روستاهای آن ارسال شده و روند رأی‌گیری به گفته مسئولان همچنان ادامه دارد.

فرماندار مشگین شهر با بیان اینکه ایجاد امکانات لازم برای شرکت در انتخابات وظیفه دولت است، تصریح کرد: در این راستا در حوزه انتخابیه مشگین شهر به دلیل روستایی و عشایری بودن بافت آن تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

ابراهیم امامی متذکر شد: سه هزار نفر مسئول برگزاری انتخابات هستند و  ۱۶۰ شعبه اخذ رأی در این حوزه انتخابیه دایر است؛ درعین‌حال صندوق‌هایی به مناطق صعب‌العبور ارجاع شده است.

وی هدف از اجرای این مهم را ممانعت از بازماندن حتی یک نفر واجد شرایط رأی از شرکت در انتخابات دانست و تأکید کرد: در هر کجایی که شهروند واجد شرایط داشته باشیم صندوق رأی مهیا شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=182424

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر