2

برای استقلالی‌ها رایگان شد/ تمام صندلی‌های ورزشگاه آزادی غیر از جایگاه و روبروی جایگاه

  • کد خبر : 182654
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰

باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال به پاس قدردانی عملی از هواداران خود و در حمایت از آبی پوشان تصمیم گرفته است در تمام دیدارهای خانگی بعدی خود، طبقه دوم ورزشگاه و سکوهای پشت دروازه‌ها در طبقه اول را برای هواداران خود رایگان کند.

هواداران استقلال برای استقلالی‌ها رایگان شد/ تمام صندلی‌های ورزشگاه آزادی غیر از جایگاه و روبروی جایگاه

به این مطلب امتیاز دهید

۰% ۰%

به گزارش افق به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، بنابر تصمیم مدیریت باشگاه استقلال و با هماهنگی با سازمان لیگ، در بازی‌های خانگی آتی آبی پوشان تا پایان فصل غیر از دیدار دربی که از شرایط و قواعد خاصی پیروی می‌کند و شامل پنج بازی مقابل تیم‌های؛ راه آهن (هفته ۲۲)، پدیده خراسان (هفته ۲۳)، سپاهان (هفته ۲۵) و فولاد خوزستان (هفته ۲۷) و تراکتور سازی (هفته ۲۹)می‌شود، تماشای بازی‌ها برای هواداران استقلال رایگان خواهد بود.
تماشای رایگان بازی‌ها شامل جایگاه‌های طبقه دوم و جایگاه‌های پشت دروازه‌های طبقه اول (بیش از ۸۰ درصد ظرفیت ورزشگاه) خواهد بود و بلیت‌های جایگاه و روبروی جایگاه با توجه به اینکه بخشی از آنها از قبل پیش فروش شده، شامل این طرح نمی‌شود.
هدف از اجرای این طرح همانطور که پیش از این اعلام شده بود، حمایت از تیم برای تحقق بخشیدن به خواسته‌های هواداران و همچنین قدردانی از هواداران متعصب و دلسوز استقلال و تسهیل حضور آنها برای تماشای بازی‌های استقلال است. این اقدام در قبال حمایت‌های همه جانبه آنها است که تعجب همه کارشناسان و اهل فن را برانگیخت. البته هوادارانی که می‌خواهند از این طرح استفاده کنند، برای این منظور باید عضو باشگاه هواداری استقلال در سامانه ۳۰۹۰ شوند که با ارسال عدد ۴ به این سامانه امکانپذیر خواهد بود و در غیر این صورت امکان حضور رایگان در ورزشگاه را ندارند.
در جریان انجام مراحل عضویت، این سامانه از متقاضیان شماره کد ملی را می‌خواهد که با ثبت کد ملی هر فرد در باشگاه هواداران استقلال، امکان حضور رایگان در بازی‌های خانگی استقلال در مدت اجرای این طرح فراهم خواهد شد. نکته حائز اهمیت این است که هواداران باید حتما در مراجعه به ورزشگاه، کارت ملی خود را همراه داشته باشند چرا که راه دیگری برای شناسایی آنها وجود نخواهد داشت و حفظ بودن کد ملی و ارائه آن به تنهایی کافی نخواهد بود.
همچنین هواداران جدای از همراه داشتن کارت ملی باید به این مساله نیز توجه کنند که با توجه به محدود بودن ظرفیت ورزشگاه و استقبال بسیاری که صورت خواهد گرفت، اولویت بندی هواداران برای استفاده از این طرح بر اساس اولویت عضویت آنها در سامانه ۳۰۹۰ خواهد بود.
بدیهی است با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود رقابت‌های هفته پایانی سرنوشت لیگ را رقم بزند، در آن روز هواداران عضو سامانه ۳۰۹۰ شانس بیشتری برای حضور در ورزشگاه خواهند داشت، چرا که سکوهای مربوط به جایگاه و روبروی جایگاه که خارج از این طرح قرار دارند تنها حدود ۱۴ هزار نفر جمعیت را در خود جای می‌دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=182654

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر