2

توزیع کارت آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۵ از امروز/ برگزاری آزمون ۱۴ اسفندماه

  • کد خبر : 182671
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۷:۵۱

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۵ و برگه راهنمای مربوط از روز سه‌شنبه ۱۱ اسفند ۹۴ برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: توزیع کارت آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۵ از امروز/ برگزاری آزمون ۱۴ اسفندماه

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۵، تعداد ۱۵۸ هزار و ۹۴ داوطلب ثبت‌نام کردند که از این تعداد، ۶۷ هزار و ۳۸۲ نفر داوطلب زن و ۹۰ هزار و ۷۱۲ نفر داوطلب مرد بودند، یعنی ۴۶٫۶۲ درصد داوطلبان را زنان و ۵۷٫۳۸ درصد داوطلبان را مردان تشکیل می‌دهند.

وی افزود: از تعداد ۱۵۸ هزار و ۹۴ داوطلبی که ثبت‌نام کرده‌اند، ۸۰ هزار و ۵۱۵ نفر در گروه علوم انسانی، ۲۰ هزار و ۶۱۲ نفر در گروه علوم پایه، ۳۱ هزار و ۸۰۱ نفر در گروه فنی و مهندسی، ۱۱ هزار و ۸۵۴ نفر در گروه علوم کشاورزی و منابع طبیعی، ۷ هزار و۴۹۷  نفر در گروه هنر، یک هزار و ۴۱۷ نفر در گروه دامپزشکی، و ۴ هزار و ۳۹۸ نفر در گروه زبان شرکت کردند.

وی ادامه داد: آمار داوطلبان آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۵، نسبت به آمار داوطلبان سال ۹۴، تعداد ۴۳ هزار و ۵۶۶ داوطلب و نسبت به آمار داوطلبان سال ۹۳، تعداد ۸۲ هزار و ۲۹۷ داوطلب کمتر است.

توکلی گفت: کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای مربوط از امروز سه‌شنبه ۱۱ اسفند ۹۴ برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار داده می شود و داوطلبان ضرورت دارد براساس اطلاعیه این سازمان در تاریخ مربوط، به سایت سازمان مراجعه و ضمن مشاهده کارت ورود به جلسه خود از آن و برگ راهنمای پرینت تهیه کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۵ در روز جمعه ۱۴ اسفند ۹۴ در ۵۴ شهرستان مختلف کشور برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=182671

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر