2

اشرف: ۳ ورزشکار ما گنج‌های آبهای خروشان هستند/اسلالوم اجرای تکنیک روی امواج است

  • کد خبر : 182673
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۷:۵۲

رئیس کمیته اسلالوم گفت: ورزشکاران ما تمرینات خوبی را داشته‌اند، اما همه کشورها فقط برای کسب یک سهمیه تلاش می‌کنند.

خبرگزاری فارس: اشرف: 3 ورزشکار ما گنج‌های آبهای خروشان هستند/اسلالوم اجرای تکنیک روی امواج است

کتایون اشرف در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اردوی ملی‌پوشان اسلالوم در فرانسه اظهار داشت: اردوی خیلی خوبی در فرانسه داشتیم. با توجه به اینکه در ایران پیست اسلالوم آب‌های خروشان نداریم این شانس برای ما ایجاد شد تا در فرانسه در پیست مصنوعی تمرینات‌مان را پیگیری کنیم. فکر می‌کنم این اردو یکی از بهترین تمرینات ما به شمار می‌رود.

وی افزود: فرانسه کشوری صاحب سبک در این رشته است. ورزشکاران ما از نظر آمادگی جسمانی تمرینات خوبی را برگزار کردند اما باید این موضوع را در نظر بگیریم که در اسلالوم آب‌های خروشان ورزشکاران روی امواج کار می‌کنند. ما حریفان سختی در آسیا داریم که از بین آنها فقط چین سهمیه المپیک را گرفته است. سایر کشورها از جمله ژاپن که در رده بندی جهانی قرار دارد، تایلند و قزاقستان که با کشورهای اروپایی کار می‌کنند از رقیبان ما به شمار می‌روند.

رئیس کمیته اسلالوم با اشاره به اینکه نمی‌توانم بگویم شانس در کسب سهمیه المپیک دخیل است، تصریح کرد: از طرفی نمی‌توانیم بگوییم هر چه ورزشکار قوی‌تر باشد می‌تواند نتیجه خوبی بگیرد چون اسلالوم رشته استفاده از تکنیک‌هاست. نقشه مسابقات همه جا متفاوت است حتی در فینال و نیمه‌نهایی هم نوع جریان آب و نقشه تغییر پیدا می‌کند بنابراین کسی موفق است که تجربه استفاده از چنین پیست‌هایی را داشته باشد.

اشرف در پاسخ به سوالی دیگر درباره برگزاری اردوی برون‌مرزی تا آغاز مسابقات کسب سهمیه و اینکه آیا سه ورزشکار حاضر در اردو به مسابقات کسب سهمیه اعزام می شوند، تصریح کرد: برنامه‌مان این است که قبل از رقابت‌های کسب سهمیه اردویی را در ترکیه داشته باشیم. اعزام سه ورزشکار ما به مسابقات کسب سهمیه قطعی است و فکر می‌کنم آنها گنج‌های آب‌های خروشان هستند. آب‌های خروشان و آب‌های آرام دو رشته متفاوت است که در آب‌های خروشان ۶ سال زمان لازم است تا بتوان تیمی را آماده کرد.

وی در پایان گفت: ما ۸ ماه است که در اردو بوده‌ایم اما آب‌های خروشان رشته‌ای است که ورزشکار باید بتواند تکنیکش را روی امواج نشان دهد. ما در این مدت از نظر جسمانی و تکنیکی روی ورزشکاران کار کرده‌ایم که امیدوارم نتیجه لازم را در مسابقات کسب سهمیه بگیریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=182673

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر