1

معیار در تولید خودرو باید رضایت مردم باشد

  • کد خبر : 182749
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵

آقای روحانی صنعت خودروسازی را یکی از مسیرهای تقویت روند توسعه و اشتغال کشور دانست و اظهار داشت: معیار ما در تولید خودرو رضایت مردم است و باید با ارتقای هر چه بیشتر کیفیت خودروها، رضایت مردم مورد توجه جدی خودروسازان قرار بگیرد.

رئیس جمهور تأکید کرد: باید به دنبال تولید خودرو در مقیاس جهانی باشیم.
معیار در تولید خودرو باید رضایت مردم باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، آقای روحانی صنعت خودروسازی را یکی از مسیرهای تقویت روند توسعه و اشتغال کشور دانست و اظهار داشت: معیار ما در تولید خودرو رضایت مردم است و باید با ارتقای هر چه بیشتر کیفیت خودروها، رضایت مردم مورد توجه جدی خودروسازان قرار بگیرد.
 آقای روحانی در حاشیه رونمایی دستاوردهای جدید صنعت خودروسازی کشور با اشاره به ویژگی های دستاوردهای رونمایی شده، گفت: در تولید خودرو اگر به کیفیت، رقابتی ‌بودن آن از جمله مصرف پایین و مسائل زیست‌محیطی توجه شود، ورود ما را به بازارهای جهانی تضمین خواهد کرد.
رئیس‌ جمهور خاطرنشان کرد: خودروسازی کشور یکی از مهم‌ترین راه‌های مشارکت با شرکت‌های بنام و مطرح خارجی برای تولید و صادرات خودرو است و این موضوع مورد توجه مسئولان قرار دارد.
آقای روحانی با بیان اینکه به آینده صنعت کشور بسیار امیدوار هستم، تصریح کرد: باید به دنبال تولید خودرو در مقیاس جهانی باشیم و با توجه به اینکه صنعت خودرو از صنایع پیشرو محسوب می‌شود و بسیاری از صنایع وابسته به آن است، لذا می‌تواند در افزایش اشتغال و توسعه کشور نقش بسزایی داشته باشد.
رئیس‌ جمهور تأکید کرد: باید در تولید خودرو رضایت مردم مورد توجه جدی باشد و بی‌تردید مردم بزرگ ایران هر جایی که با کار خوبی مواجه شوند از آن استقبال و حمایت می‌کنند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=182749

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر