2

تروریست خواندن حزب‌الله لبنان جوک سیاسی است

  • کد خبر : 183055
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۹:۳۱

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرار دادن نام حزب‌الله لبنان در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: این اقدام جوک سیاسی است و افکار عمومی جهان فریب این بازی‌ها را نمی‌خورند.

 

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: جهان استکبار تمام توان خود را برای ایجاد تفرقه و دودستگی در میان امت اسلام به کار بسته و انواع توطئه‌ها و دسیسه‌ها را برای تحقق این هدف شوم انجام می‌دهد.

وی افزود: ایجاد فضای اسلام‌هراسی و متهم کردن مسلمانان و گروه‌های مقاومت اسلامی به تروریست بودن و خشونت‌گرایی از جمله این توطئه‌ها است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در ادبیات استکبار جهانی و کشورهای مزدور آمریکا و رژیم منفور و اشغالگر قدس، هر گروهی که منافع مستکبران را برآورده کرده و در مقابل ظلم و جور آنها اعتراضی نکند، خوب و صلح‌طلب است.

اکبریان گفت: اما اگر گروهی برای دستیابی به استقلال و آزادی قیام کرده و به دنبال حقوق خود باشد، از نظر آنها تروریست و خشنوت‌گرا است که این تفکر به نوعی جوک و لطیفه در افکار عمومی جهان تبدیل شده است.

وی بیان داشت: مردم جهان می‌پرسند چگونه تروریست‌های مزدور و عامل دست آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی به عنوان نیروهای به دنبال صلح در رسانه‌های غربی خطاب می‌شوند و به گروه‌های مخالف زورگویی و ظلم و ستم عناوینی چون تروریست و پیکارجو داده می‌شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرار دادن نام حزب الله لبنان در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: این اقدام جوک سیاسی است و افکار عمومی جهان فریب این بازی‌ها را نمی‌خورند.

اکبریان اظهار داشت: حزب‌الله لبنان اگر با اسرائیلی‌ها همدست می‌شد و خانه مردم را خراب می‌کرد و به سمت کودکان و نوجوانان در مقابل چشمان پدر و مادرشان اسلحه می‌گرفت و به آنها تیر شلیک می‌کرد، می‌شد گروه حامی صلح و حقوق بشر، اما چون در مقابل زورگویی رژیم کودک‌کش اسرائیل سکوت نمی‌کند،‌ تروریست قلمداد می‌َشود.

وی در پایان تاکید کرد: به طور قطع اینگونه بازی‌های سیاسی که متاسفانه حکام کشورهای به ظاهر اسلامی نیز در آن نقش‌آفرینی می‌کنند، تاثیری در روحیه مقاومت اسلامی ندارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=183055

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر