2

ساماندهی اقتصادی به فعالیت‌ها در دوره جدید در پرتوی کمک به آستان قدس و زائرمحوری است

  • کد خبر : 183538
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲

رئیسی با تأکید بر اینکه جایگاه امدادرسانی در دوره جدید آستان قدس تقویت می‌شود، گفت: در دوره جدید ساماندهی اقتصادی به فعالیت‌ها در پرتوی کمک به آستان قدس رضوی و زائرمحوری است.

ابراهیم رئیسی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در مراسم معارفه تولیت جدید آستان قدس رضوی(ع) اظهار داشت: از خدمات ۳۷ساله آیت‌الله طبسی تشکر می‌کنم و امیدوارم این خدمات ذخیره آخرت ایشان باشد و باید تلاش‌ها متوقف نشود و بهتر از این شود.

تولیت جدید آستان قدس رضوی بیان کرد: ما در محضر عالم آل محمد(ص) هستیم و باید مشهد و خراسان رضوی برای تمام جهان مرجعیت علمی پیدا کند و این جایگاه، شأن مشهد است و در دوره جدید ساماندهی اقتصادی به فعالیت‌ها در پرتوی کمک به آستان قدس رضوی و زائرمحوری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: التزام فکری، اندیشه‌ای، اخلاقی و عملی باید مورد توجه واقع شود؛ جامعه‌سازی قرآنی باید آهنگ توحیدی داشته باشد و آستان قدس رضوی کلاس انسان‌سازی است چراکه هم محبت، هم اعلام موضع و هم برنامه باکیفیت را در دستور کار قرار داده است.

وی تصریح کرد: در توصیه و ابلاغ ۷گانه مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای به‌ویژه در بحث محرومان شده است و در دوره جدید تولیت آستان قدس رضوی جایگاه امدادرسانی تقویت می‌شود، امروز دگرخواهی‌ها گوش فلک را کر کرده و تفاوتش با دیگر دگرخواهی‌ها خدامحوری آن است.

تولیت جدید آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: زائرمحوری نکته دیگری است که مورد توجه قرار گرفته و برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌رضوی، فرمانداران و شهرداران استان باید با نگاه خدمت شایسته به زائر باشد و این خدمت تنها در آستان قدس رضوی خلاصه نشود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی تصریح کرد: ساماندهی اقتصادی همه کارها در پرتوی زائرمحوری محقق می‌شود و در این آستان مقدس باید در راستای انجام وظیفه مطلوب و شایسته و در خور شأن زائران امام زمان(عج) تلاش شود، در این رابطه همچنین باید از راهنمایی‌های نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌رضوی بهره‌مند شویم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=183538

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر