1

پاتک شبانه پلیس غرب استان تهران به اراذل و اوباش

  • کد خبر : 183678
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به عملیات شب گذشته این پلیس و دستگیری تعداد زیادی از اراذل و اوباش استان گفت: پلیس با هرگونه اخلال در نظم و امنیت شهروندان با اقتدار برخورد کرده و اجازه جولان به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

 

دستگیری 88 نفر از اراذل و اوباش پایتخت

سردار محسن خانچرلی با بیان اینکه مطالبات مردمی و انتظار مسئولان در خصوص امنیت اجتماعی با قدرت بیش از پیش از سوی پلیس استان پیگیری می‌شود، گفت: با اجرای طرحهای امنیت اجتماعی در غرب استان تهران، با هماهنگی صورت گرفته با مقام قضایی، شناسایی اراذل و اوباش سطح یک و دو که با اقدامات ایذائی برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کردند، در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: با در دسترس بودن سوابق موجود و پیگیری‌های صورت گرفته، محل اختفای این افراد شناسایی و تیم‌های عملیاتی پلیس غرب استان تهران، در عملیات شب گذشته تعداد زیادی از این افراد را دستگیر کردند.

خانچرلی با اشاره به اینکه براساس درخواست شهروندان غرب استان تهران اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی به‌طور مستمر و جدی اجرا می‌شود، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضایی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند تا به جرایم آنها رسیدگی شود.

این مقام ارشد انتظامی ضمن اشاره به این مطلب که  اراذل و اوباش دستگیر شده توسط کلانتری‌ها و پلیس امنیت عمومی این فرماندهی تحت کنترل هستند، گفت: توجه به خواسته‌ها و مطالبات مردم و پیگیری جدی آنها  مورد تأکید خدمتگزاران مردم در مجموعه پلیس غرب استان تهران است.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان با ارزیابی مثبت از بازخورد طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت محله‌محوری تأکید کرد: ایجاد جو روانی امنیت و آرامش در جامعه در گروی تلاش مضاعف دستگاه قضایی و انتظامی است که در این میان، ناجا همواره پیشگام تأمین امنیت در سطح جامعه است که نتایج آن در یافته‌های پروژه نظرسنجی صورت گرفته، مشهود است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=183678

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر