2

نقش بی بدیل حاج احمد آقا در فرازهای گوناگون انقلاب

  • کد خبر : 183796
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۸:۲۳

محسن رضایی در یادداشتی با اشاره به نقش بی‌بدیل حاج احمد آقا را در فرازهای گوناگون انقلاب تاکید کرد: مرحوم حاج احمد آقا پس از رحلت پدر نیز با خلوص تمام به یاری خلف صالح امام شتافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن رضایی در سالگرد مرحوم سید احمد خمینی، یادگار گرامی حضرت امام (ره) دلنوشته ای را در سوگ ایشان منتشر کرد. در بخشی از این یادداشت آمده است: مرحوم حاج احمد آقا پس از رحلت پدر با خلوص تمام به یاری خلف صالح امام شتافت و اطاعت محض خود، از ایشان را اعلام نمود.

متن کامل این یادداشت به این شرح است:

حاج احمد آقا فرزند امام، باوجود شایستگی‌های فراوان در ایفای ریاست‌های گوناگون، هم وفاداری به امام را در حد اعلا به نمایش گذاشت و هم در جایگاه یک مشاور توانمند و امین، از بروز چند فتنه داخلی جلوگیری کرد، علاوه بر این، به‌عنوان یک دستیار کارآمد، تدابیر امام در خصوص دفاع مقدس را مجدانه به صحنه نبرد، منتقل می‌نمود. ارتباط امام و فرماندهان را برقرار می‌کرد؛ و بارها دست ما را در دفاع مقدس گرفت.  او مانند یک شمع در کنار امام می‌سوخت و چیزی از دنیا طلب نکرد.

احمد آقا پس از رحلت پدر با خلوص تمام به یاری خلف صالح امام شتافت و اطاعت محض خود، از ایشان را اعلام و تصریح کرد: «ما همان‌گونه که از امام، تبعیت می‌کردیم، پیروی از جانشین امام را وظیفه شرعی خود می‌دانیم » و حقاً تا پایان عمر بر این میثاق، پای فشرد.

حاج احمد آقا، بر حفظ ارزش‌های انقلاب، به‌ویژه استکبارستیزی، همت گماشت و این مهم، بیانگر شخصیت انقلابی اوست که در سخنرانی‌ها و موضع‌گیری‌هایش هویداست.

امروز نیز فرزندان آن انقلابی مخلص، میراث بزرگ امام یعنی ولایت‌فقیه را پاس می‌دارند و مطمئناً لحظه‌ای در این مهم، تردید نخواهند کرد.

این‌جانب در خاطراتم که در حال انتشار است، نقش بی‌بدیل حاج احمد آقا را در فرازهای گوناگون انقلاب و دفاع مقدس توضیح داده‌ام. در سالگرد ارتحال آن فقید سعید، همراه با ملت وفادار ایران یاد او را گرامی می‌داریم.”

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=183796

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر