3

آماده‌ایم تا هر تهدیدی را در نطفه خفه کنیم

  • کد خبر : 186203
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۷:۰۹

جانشین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تاکید بر اینکه هیچ فرهنگی بالاتر از فرهنگ تعالیم اسلامی نیست، گفت: بهترین کار در مقابل شبیخون فرهنگی دشمن احیای فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین نقش شهدا برای جوانان است.

علیرضا یدالله‌پور جمعه‌شب در سومین یادواره شهدای روستای اناردین بخش گهرباران میاندورود که با حضور مسئولان بخش و شهرستان، مردم و خانواده‌های معظم شهدا در مسجد این روستا برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در جامعه است، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا رشادت‌های شهدا و جانبازان به نسل سوم و چهارم انقلاب معرفی و از تمام ظرفیت‌ها برای احیاء و بازتعریف رویدادهای دفاع مقدس استفاده کرد.

وی با اعلام اینکه مردم ولایت‌مدار ایران با حضور در جبهه‌ها و خلق حماسه ماندگار، توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کردند، افزود: ما هر چه داریم از برکت خون شهداست و باید همیشه خانواده‌های شهدا را مورد تکریم قرار دهیم.

جانشین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به وحشت استکبار از صدور انقلاب اسلامی به دیگر نقاط دنیا، تصریح کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب با به‌وجود آوردن درگیری و مشکلات داخلی از جمله جنگ کردستان، پاوه، غائله گنبد و جنگ جنگل و در نهایت جنگ هشت ساله تحمیلی سعی در متشنج کردن اوضاع داخلی و جلوگیری از صدور انقلاب داشته‌اند که تاکنون شکست سنگینی را متقبل شدند.

این مسئول با بیان اینکه در غائله گنبد اختلاف بین شیعه و سنی به‌وجود آمده بود، تأکید کرد: در جنگ جنگل که در ۶ بهمن ۵۹ صورت گرفت، مازندران ۱۴۳ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

یدالله‌پور با تاکید بر اینکه هیچ فرهنگی بالاتر از فرهنگ تعالیم اسلامی نیست، بیان کرد: بهترین کار در مقابل شبیخون و ناتوی فرهنگی دشمن احیای فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین نقش شهدا برای اقشار اجتماع به‌ویژه جوانان و ایجاد تحول درونی در بین جوانان است.

وی با اعلام اینکه امروز نیروهای سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران در تحقق پایداری و مقاومت جهانی در سوریه با گروه‌های تکفیری و داعش مبارزه می‌کنند، گفت: دنیای اسلام مرز نمی‌شناسد و در صورت تهدید، با قدرت با آنها مقابله می‌کنیم.

جانشین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه هر تهدیدی توسط دشمن از سوی فرزندان انقلاب اسلامی در نطفه خفه می‌شود، تصریح کرد: دشمنان جرأت چپ نگاه کردن به مرزهای ایران اسلامی را ندارند و آماده‌باش ایستاده‌ایم تا تهدیدکننده را از کرده خود پشیمان کنیم.

این مسئول با تأکید بر اینکه امروز داعش و گروه‌های تکفیری بلای جان کشورهای استکباری شده است، افزود: نتیجه حمایت از گروه‌های تکفیری و داعش را می‌توان در پاریس، بروکسل و ترکیه مشاهده کرد.

یدالله‌پور در بخش دیگری به نقش بازسازی فضای دفاع مقدس و گسترش و اشاعه فرهنگ ایثار اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۷۵ درصد کار فیزیکی از ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان انجام شده است و هم‌زمان فعالیت‌های محتوایی نیز صورت می‌گیرد.

به گزارش فارس، در این مراسم از خانواده‌های معظم شهدای روستای اناردین تجلیل شد.

نمایشگاه «شناسنامه تا وصیت‌نامه» شامل عکس‌، وصیت‌نامه، اسناد تحصیلی و دست‌نوشته‌های پنج شهید روستای اناردین به همت و تلاش جوانان ولایی این روستا برپا شد و مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفت.

روستای ۳۵۰ نفری اناردین محل تولد شهیدان نورالله معافی، حسین معافی، باباعلی معافی، رضاعلی دوستدار و یعقوب‌علی قربانی و همچنین زادگاه زنده‌یاد جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس در مازندران نام ماندگار عرصه خبر است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=186203

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر