1

تغییر و تحول در سربازی کذب است

  • کد خبر : 186474
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴

به دنبال انتشار خبری درباره تغییر و تحول در خدمت سربازی، جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستادکل نیروهای مسلح این خبر را تکذیب کرد.

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی ایسنا درباره انتشار خبری درباره تغییر و تحول در خدمت سربازی و ایجاد طرح‌های متحول‌کننده در آن که روز گذشته از قول معاون نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح در برخی سایت‌ها و رسانه‌ها منتشر شد، گفت: پس از انتشار این خبر با امیر سرتیپ باقری صحبت کرده و صحت آن را جویا شدم که متاسفانه مشخص شد چنین خبری صحت نداشته و ایشان نیز اعلام کردند که در چند ماه اخیر صحبت یا مصاحبه‌ای در این زمینه نداشتند.

وی با بیان اینکه ستادکل نیروهای مسلح پیگیر انتشار این خبر و منبع اولیه منتشرکننده آن است، اظهار کرد: بنابراین خبری که تحت عنوان تغییر و تحول در خدمت سربازی منتشر شده بود تکذیب می‌شود.

جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: همان‌طور که بارها اعلام شده خبرهای مربوط به سربازی تنها از سوی ستادکل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی اعلام شده و از رسانه‌ها درخواست می‌شود که به اخباری که از منابع و افراد ناشناس منتشر می‌شود توجه نکنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=186474

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر