3

میرکریمی «دختر»ش را دوباره زیر تیغ برد

  • کد خبر : 186476
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹

فیلم رضا میرکریمی از جمله فیلم هایی است که اکرانش در عید فطر تقریبا قطعی شده. پخش کننده این فیلم شرکت نورتابان است

 فیلم رضا میرکریمی عید فطر اکران می شود.فیلم سینمایی «‌دختر» رضا میرکریمی این روزها برای اکران عید فطر آماده می شود. به گزارش « سینما » فیلم رضا میرکریمی در جشنواره فجر به نمایش درآمد و با واکنش های زیادی همراه شد و براساس این بازخوردها، سازندگان « دختر » تصمیم به ایجاد تغییراتی در نسخه نهایی فیلم گرفتند. فیلم دختر که با جمع شدن گروهی از دوستان آغاز و به پایان می رسد برای اکران، ‌پایان متفاوتی خواهد داشت و میرکریمی تصمیم گرفته پایان بندی فیلمش را برای اکران تغییر دهد.

اکران عید فطر با نور تابان

فیلم رضا میرکریمی از جمله فیلم هایی است که اکرانش در عید فطر تقریبا قطعی شده. پخش کننده این فیلم شرکت نورتابان است که سال گذشته فیلم « محمد رسول الله » را در سینماها اکران کرد و امسال نخستین فیلمش در سینما ها « دختر » رضا میرکریمی خواهد بود. فیلم رضا میرکریمی برای اکران عید فطر رقیبان زیادی دارد و باید دید در اکران به چه فروشی می رسد.

میرکریمی «دختر»ش را زیر تیغ تدوین دوباره برد

دختری در دل تهران

« دختر » داستان زندگی آقای عزیزی است که سرپرست بخش تعمیرات و نگهداری پالایشگاه آبادان است و برای مراسم خواستگاری دخترش آماده می شود و ستاره، دختر دیگرش در همان روز قصد سفر به تهران برای شرکت در جشن خداحافظی یکی از دوستان هم دانشگاهی اش را دارد. پدرش به دلایلی به این سفر مشکوک است و این آغاز ماجراست. بازیگر اصلی دختر ماهور الوند است و « دختر » اولین تجربه حرفه ای او در سینما خواهد بود. ظاهراً میرکریمی ماهور الوند را از میان حدود ۴۰۰ متقاضی برای ایفای نقش در این فیلم انتخاب کرده است. در پیش تولید قبلی « دختر » با چهره هایی چون هدیه تهرانی مذاکره شده بود که نهایتاً مریلا زارعی برای یکی از نقش های اصلی فیلم انتخاب شد و بازی اش در جشنواره فجر مورد توجه قرار گرفت و نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. فیلم نامه این فیلم را مهران کاشانی نوشته که پیش از این در مقام بازیگر در « به همین سادگی » با میر کریمی همکاری کرده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=186476

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر