1

منصوریان: با حریف قابل احترامی روبرو هستیم

  • کد خبر : 186724
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴

علیرضا منصوریان در دیدار با پرسپولیس دو هدف ویژه دارد، او می خواهد با توقف سرخپوشان ضمن حفظ شانس تیمش برای کسب سهمیه، به هواداران استقلال نیز برای رسیدن به قهرمانی کمک کند.

به گزارش “ورزش سه”، دیدار نفت و پرسپولیس با توجه به شرایط اکنون به حیاتی ترین نبرد هفته تبدیل شده است. منصوریان و شاگردانش به دنبال متوقف کردن پرسپولیس هستند و از انگیزه های فردی و تیمی بالایی برای رسیدن به این اتفاق برخوردارند. منصوریان در ابتدای صحبت هایش در نشست خبری خود در سازمان لیگ گفت:

عرض سلام و ادب دارم خدمت تمام دوستان. خدا به نفت این شانس را می دهد که هر سال نقش داشته باشد. امسال هم به دنبال سهمیه هستیم و به بچه هایم گفتم اگر نتوانید در روزهای سخت تلاش داشته باشید همه چیز را از دست می دهیم. این ۲۰ روز آخر را با تمام وجود برای فصل تلاش می کنیم. استقامت نفتی ها قابل ستایش است.

وی در مورد شناختش از پرسپولیس گفت: تیم آنالیز ما کاملا حریف را شناسایی کرده و با حریف قابل احترامی روبرو هستیم. به لحاظ فنی در فاز حمله خیلی قدرتمند هستند و در فاز حمله در خط دفاعی شکننده هستند. اینکه چه نگرشی برانکو به تیم ما داشته را نیز آنالیز کرده ایم.

منصوریان در واکنش به این سوال که وحید امیری و بیرانوند در فصل آینده به دنبال حضور در پرسپولیس هستند و این چه تاثیری در بازی فردا خواهد داشت گفت: ما یک ویترین بزرگتری مثل سید جلال داشته ایم. هیچ وقت از بازیکنانم سوال نداشته ام که قرمز هستند یا آبی. ما در این چند سال نشان داده ایم با بی رحمی استقلال و پرسپولیس را شکست داده ایم. اگر می خواستند رحم و مروتی داشته اند در این سال ها به استقلال و پرسپولیس نداشته اند. در اسپانیا هم بازیکنان می خواهند به بارسا و رئال بروند اما در نحوه بازی شان تاثیری ندارد. بیرانوند اگر به پرسپولیس هم نرود شماره یک تیم ملی است و در دید کامل هستند. بازیکنانم با وجدان و پاک هستند. هر اتفاقی در بازی فردا احساسی به خودم راه نمی دهم که نگاه مثبت یا منفی داشته باشم و روی اسم آنها قسم می خورم.

وی ادامه داد: بهمن ۷۳ به استقلال که آمدم لذت بزرگی می بردم اما این نفت باعث شده تا انرژی بیشتری داشته باشم. با تمام احترام حرف تان را رد می کنم و بازیکنانم وجدان بالایی دارند.

مدیر رسانه ای نفت تهران در ادامه با روشن کردن سوتفاهمی که صحبت های منصوریان به وجود آمده بود از سرمربی نفت خواست در این باره توضیحاتی ارائه دهد: من توضیح کاملی دهم. برانکو چند شب پیش در برنامه شب های فوتبالی حضور یافت. مطلبی گفتند که  من هم روی خط رفتم. با تمام احترام به حریف قابل احترامی به اسم پرسپولیس تمام تلاشم را می کنم. کار خیلی از دوستان را نقد می کنم. من در ادبیات ۶ و ۴ نیستم و به عنوان بازیکنی که در تیم ملی حضور داشتم به همه احترام می گذاشتم. منکر استقلالی بودنم نمی شوم. سوتفاهمی که به وجود آمده این است که ما هنوز زنده هستیم و به دنبال سهمیه هستیم.

منصوریان ادامه داد: هجمه اعتبار بازی با استقلال و پرسپولیس اینقدر زیاد است که ما را فراموش کرده اید. اگر نفت بتوانید سهمیه بگیرد قهرمان است. کدام مربی را می شناسید که هزار تومان هم نگیرد و ۱۰۰ میلیون هم خرج کند. ما از شرایط بازیکن و مربی خارج شدیم و با بازیکنانم شام و ناهار صرف می کنم. من کی گفتم بازیکن مظلومی هستم؟ من ۲۰ سال پیش بازیکن ایشان بودم و با شجاعت می گویم نگاهم به نفت است و مجموعه نفت به من اعتماد دارد. اگر گلی هم بزنم با تمام احترام در زمین حاضر می شویم. من شریکی دارم که پرسپولیسی است و هیچ وقت بی احترامی نمی کنم به مجموعه پرسپولیس.

او در واکنش به صحبت های دایی گفت: او دوست خوب من است و احترام زیادی به بازی این هم تیمی سابقم می کنم. وقتی این صحبت ها شد او هم گفت من هم ترمز استقلال را در بازی با صبا می کشم و این مساله باعث بکش  بکشی شد.

او ادامه داد: من منکر شرایط خوب پرسپولیس نمیشوم. بازیکنانم عادت کردند غریب باشند و هوادار نداشته باشند. درباره مشکلات مان بگویم که از حوصله همه خارج است. من آمدم نفت را سپاهان فوتبال ایران اما امسال در مسیر سراشیبی بی پولی قرار بگیریم اما در حالی که برای سهمیه می جنگم باید از این خوشحال باشم که تیمم در سه بازی آینده فقط هتل داریم. ما الگوی غلطی ایجاد کردیم که هر مدیری با بی پولی مواجه شود می گوید منصوریان تیمش را بدون پول به سهمیه رساند.

منصوریان در مورد مصدومیت و محرومیت بازیکنانش گفت: ما مصدوم و محرومی نداریم و ایمان مبعلی و جلال حسینی به این بازی رسیده اند.

او در مورد فروخته شدن نفت گفت: من هیچ وقت در این باره صحبت نمی کنم. من باید شان خودم را احترام بگذارم. چند بار گفتم دوست دارم وزیر را ببنم ولی این اتفاق نیفتاد و افتخارم این است که لبخند را به لب مردم کشانده ام. نفروختند هم فدای سرتان.

منصوریان در واکنش به این مساله که چرا صراحتا نمی گویید با قنبرزاده مشکل دارید گفت: نه من مشکلی ندارم. من مدیر باشگاهم مالک خصوصی نیست. فکر نکنم به مدیر باشگاه ما چهار تا ماشین شاسی داده اند تا با فروش آن به مشکلات باشگاه سر و سامان دهند! وجدانا از این ماشین ها خبر ندارم. مدیر باشگاه من یک کارمند است. هیچ وقت به او نگفتند برو ۱۵ میلیارد پول بیاور. روراست بگویید چقدر حاضرید برای پیراهن ما هزینه کنید اما وقتی از منیریه رد شوید مطمئنا پیراهن استقلال و پرسپولیس را می خرید و ما جذابیتی نداریم.

وی ادامه داد: یک عده در قدیم بر اساس اعتبارشان پول به نفت می رساندند. من حرفه ای زندگی می کنم و یکی دو ماه است که قنبرزاده را ندیده ام و شما با این حرف ذهن مرا به سمت چهار ماشین شاسی برده‌اید!

منصوریان در پاسخ به این سوال که استقلال است و برای موفقیت این تیم تلاش می کنید گفت: من برای موفقیت و آبروی خودم تلاش می کنم. با تمام احترام استقلال و پرسپولیس را کنار می گذارم و نفت برایم مهم است. اگر از باخت و برد نفت به منفعتی رسید به من مربوط نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=186724

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر