1

شکایت قوچان‌نژاد از شخصی که عکس عروسی‌اش را لو داد! +تصویر

  • کد خبر : 186755
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱

لژیونر تیم ملی فوتبال کشورمان از عکاس جشن عروسی‌اش شکایت کرده است.

رضا قوچان نژاد شکایت قوچان‌نژاد از شخصی که عکس عروسی‌اش را لو داد! +عکس

رضا قوچان‌نژاد و ازدواجش با خواهرِ بازیگرِ معروف را یادتان هست؟ همان مراسمی که در حرم امام‌رضا(ع) برگزار شد و عکس‌هایش را در تمام سایت‌ها و کانال‌ها دیدیم. حالا خبر رسیده آن عکس‌ها بدون اجازه قوچان‌نژاد و همسرش منتشر شده‌اند و کار دارد به شکایت و شکایت‌کشی می‌رسد.

 

رضا قوچان‌نژاد ۱۱فروردین‌ماه امسال در حرم امام‌رضا(ع) مراسم ازدواجش با سروین بیات را برگزار کرد و یک عکس از این مراسم را شخصا به یکی از روزنامه‌ها داد. این عکس روز ۱۴فروردین که روزنامه‌ها برای اولین‌بار در سال جدید منتشر می‌شدند تبدیل به عکس اصلی آن روزنامه شد.

 

طبیعتا از فردای آن روز تماس‌های زیادی از سوی مجلات و نشریات دیگر با گوچی برقرار شد و از این گلزن ملی‌پوش درخواست کردند عکس‌های دیگری از این مراسم را در اختیار آنها بگذارد. درخواست‌های مکرری که با مخالفت گوچی روبه‌رو شد. شاه‌دامادِ جدید فوتبال ایران به رسانه‌ها گفت همسرش تمایلی به این کار ندارد و از آنها خواست دنبال چاپ تصاویر عروسی‌اش نباشند.

 

با این وجود روز شنبه مجله‌ای منتشر شد که عکس روی جلد آن تصویر جدیدی از گوچی و همسرش در مراسم عروسی است. تصویری متفاوت از آنچه خود قوچان‌نژاد در اختیار روزنامه‌ها قرار داده بود و طبیعی بود که صاحب تصویر را به این صرافت بیندازد که این عکس از کجا به دست آن نشریه رسیده تا آذین‌بخش جلد مجله باشد.

 

طبعا مهم‌ترین منبعی که می‌توانست عکس را در اختیار نشریه قرار داده باشد، عکاس عروسی بود که عکس‌های متفاوتی از این مراسم را در اختیار داشت و البته قواعد حرفه‌ای کارش قاعدتا نباید اجازه واگذاری عکس را به او می‌دادند. عکاسِ مراسم ازدواج گوچی که بدون اجازه او عکس خصوصی‌اش را در اختیار رسانه‌ها قرار داده حالا با شکایت صاحب عکس به دردسر افتاده است.

 

 

رضا قوچان‌نژاد و همسرش با گرفتن وکیل، هم از آن مجله و هم از عکاس عروسی خود شکایت کرده‌اند. از عکاس به‌ دلیل واگذارکردن عکس‌های خصوصی‌شان بدون مجوز و از مجله مذکور به‌ دلیل انتشار عکسی که صاحبش به انتشار آن رضایت نداشته است. یک عکس غصبی.

 

آی اسپورت

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=186755

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر