1

تصویری که روی موبایل کریس رونالدو توجه همه را جلب کرد!

  • کد خبر : 186759
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳

رسانه‌های انگلیسی فاش کردند که فو‌ق‌ستاره پرتغالی رئال مادرید شب گذشته در ورزشگاه اتحاد چه چیزی را در موبایلش تماشا می‌کرده است.

رونالدو  تصویری که روی موبایل کریس رونالدو توجه همه را جلب کرد!

کریستیانو رونالدو در تمرین دوشنبه شب رئال مادرید پیش از رویارویی با منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه عضلات همسترینگ پایش مجدداً آسیب دید و این بازی را که به تساوی بدون گل انجامید، از روی سکوهای ورزشگاه اتحاد تماشا کرد.

 

پیش از آغاز این بازی فوق‌ستاره ۳۱ ساله کهکشانی‌ها روی سکوهای ورزشگاه در موبایلش چیزی را تماشا می‌کرد که کنجکاوی رسانه‌های انگلیسی را در پی داشت. البته سماجت این رسانه‌ها سرانجام نتیجه داد و مشخص شد که مهاجم پیشین منچستریونایتد فیلمی را که گری لینکر، مجری شبکه تلویزیونی «بی‌تی اسپورت» در صفحه خود در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» منتشر کرده بود، تماشا می‌کرد.

 

بازیکن پیشین تیم‌های انگلیسی لسترسیتی، اورتون، بارسلونا و تاتنهام در «اینستاگرام» خود فیلم صحنه‌ای را منتشر کرده که رونالدو با لباس رسمی وارد چمن ورزشگاه می‌شود و با نشان داد انگشت شست خود به سمت زمین به خبرنگاران حاضر در ورزشگاه می‌گوید که در این بازی قادر به بازی کردن نیست. او زیر این فیلم نوشت: «آیا این بدین معنی است که رونالدو در بازی امشب در ترکیب رئال مادرید نخواهد بود؟»

 

 

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=186759

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر