1

سیستم آنلاین تصفیه خانه فاضلاب شرکت پارس خودرو افتتاح شد

  • کد خبر : 186768
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹

محمد حسین بازگیر گفت: اقدامات زیست محیطی پارس خودرو منطبق با معیارهای سازمان محیط زیست و مصداقی از توسعه پایداراست.

به گزارش سایپا نیوز، طی مراسمی و همزمان با روز زمین پاک معاون مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران سیستم آنلاین تصفیه خانه پارس خودرو  را افتتاح کرد.

در این مراسم محمد حسین بازگیر با خاطرنشان کردن این مطلب که  پارس خودرو نماد صنعت خودرو سازی ایران است گفت: وجود سیستم آنلاین تصفیه خانه یکی از مولفه های ارزشمند برای این شرکت است.

وی ضمن اعلام رضایت سازمان محیط زیست از فعالیت های زیست محیطی انجام شده در شرکت پارس خودرو گفت: اقدامات انجام شده در پارس خودرو منطبق با معیارهای سازمان محیط زیست و مصداقی از توسعه پایداراست.

بازگیر افزود: نتایج پارامترهای زیست محیطی موید این است که  اقدامات انجام شده در پارس خودرو را می توان به عنوان معیار و شاخص مناسبی برای در سایر صنایع اعلام کرد.

در این مراسم که جمعی از معاونین و مدیران پارس خودرو نیز حضور داشتند حسین سلیمیان معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی پارس خودرو ضمن خیرمقدم به میهمانان گفت: این شرکت اقدامات انجام شده در زمینه محیط زیست را در راستای اهداف سازمان محیط زیست و منطبق با قوانین و استاندارهای این سازمان و هم جهت با توسعه پایدار عنوان کرد .

بنابراین گزارش عبدالصمد احمدوند مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست پارس خودرو با  تشریح اقدامات زیست محیطی این شرکت, موفقیت های بدست آمده در حوزه محیط زیست را  حاصل
حمایت های بی دریغ مدیریت ارشد این شرکت و تلاش همه جانبه پرسنل این شرکت و واحد های اجرایی از جمله معاونت مهندسی, مدیریت مهندسی عمران و انرژی , معاونت طرح و برنامه, مدیریت تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات دانست.

احمدوند توجه به  موضوعات محیط زیستی را یکی از نقاط قوت پارس خودرو بر شمرد و افزود: اقدامات انجام شده جزء اهداف استراتژیک این شرکت است که در اهداف سیستم IMS نیز مدنظر قرار گرفته است.

وی  همچنین به موضوعات مختلفی از جمله مدیریت پسماند، برگزاری کمیته های HSE و بهینه سازی مصرف انرژی، حفظ و توسعه فضای سبز شرکت، شناسایی و ارزیابی جنبه های زیست محیطی، اندازه گیری
آلاینده های زیست محیطی، نظارت بر تصفیه خانه فاضلاب شرکت، اقدامات زیست محیطی در خصوص پیمانکاران، نظارت بر عملکرد پیمانکار مورد تایید سازمان حفاظت محیط زیست در امر حمل و نقل، جابجایی و امحاء پسماند ها و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی زیست محیطی در این شرکت اشاره کرد.

گفتنی است پروژه سیستم آنلاین پارس خودرو, پارامترهای PH- NO3 –TSS –  COD را مورد پایش
لحظه ای قرار می دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=186768

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر