1

عاقبت ازدواج نکردن با داعش

  • کد خبر : 186785
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۹:۳۳

عناصر داعش پس از آن که با مخالفت این زن با ازدواج دخترش با یکی از سرکرده های داعش مواجه شدند، در صدد شلاق زدن وی برآمدند.

عناصر داعش یک زن ۴۲ ساله به نام “هیام جاسم العواد” را در میدان شهدای شهر منبج در حومه حلب سوریه، در حضور شمار زیادی از اهالی محل شلاق زدند.

یک منبع محلی به خبرگزاری “اسپوتنیک” گفت: عناصر داعش پس از آن که با مخالفت این زن با ازدواج دخترش با یکی از سرکرده های داعش مواجه شدند، در صدد شلاق زدن وی برآمدند.

بر اساس این گزارش یکی از زنان پلیس داعش، که به امور زنان این منطقه می پردازد، به منزل این زن رفت و خواست که دختر این زن با یکی از سرکرده های داعش ازدواج کند، اما مادر این دختر با این ازدواج مخالفت کرد و گفت که دخترش ۱۵ سال بیشتر ندارد و نمی تواند ازدواج کند.

این منبع خاطرنشان کرد که مجازات شلاق، در مقایسه با سایر مجازات هایی که در همین زمینه از سوی عناصر داعش در حق شهروندان سوری اعمال می شود، مجازاتی ناچیز و ساده است زیرا در حالات مشابه، شهروندانی که با ازدواج دخترانشان با عناصر و سرکرده های داعش مخالفت کرده اند، با اتهامات متعددی مواجه شده و مدت ها حبس و حتی برخی اعدام  شده اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=186785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر