2

عصبانیت پرسپولیسی ها از داوری؛ صدرنشینی استقلال با دو گل مردود! + تصاویر

  • کد خبر : 186804
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۹:۱۳

هواداران پرسپولیس به خاطر خوردن گل آفساید از نفت و گل‌های زده استقلال به سایپا ناراحت هستند و حتی از هفته چهارم هم عصبانی‌تر به نظر می‌رسند.

امید ابراهیمی عصبانیت پرسپولیسی ها از داوری؛ صدرنشینی استقلال با دو گل مردود! + عکس

خوردن گل آفساید در دقایق آخر از نفت تهران، پرسپولیسی‌ها را حسابی از داوری این هفته لیگ برتر شاکی کرده است. آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی، به خاطر گل خورده‌شان از نفت و گل‌های زده استقلال به سایپا ناراحت هستند و حتی از هفته چهارم هم عصبانی‌تر به نظر می‌رسند.

* اظهارنظرها درباره گل اول

علی خسروی درباره گل اول استقلال که داور برخورد علی قلی زاده و میلاد فخرالدینی را پنالتی تشخیص داد و امید ابراهیمی آن را تبدیل به گل کرد، گفت: «پنالتی استقلال پنالتی نبود، هیچ کدام از خطاهایی که ما به عنوان داور می شناسیم در این صحنه اتفاق نیفتاد و من تصور دارم که همکاران بنده هم متفق القول از این داور بزرگوار درخواست کنند تا به ما یاد بدهد در این صحنه به خاطر کدام خطا، پنالتی گرفت.»

داود رفعتی دیگر کارشناس داوری فوتبال هم در خصوص این صحنه گفت: «از اشتباه ثبت شده متاسفم، تنها باید بگویم صد در صد پنالتی نبود.»

قلی‌زاده بازیکن سایپا هم درباره این صحنه گفت: «من اول توپ را زدم و بعد با فخرالدینی برخورد کردم. به نظرم آن صحنه پنالتی نبود. برخوردمان طبیعی بود اما اصلا موقع سوت داور اصلا فخرالدینی نخوردم. در کل نمی‌خواهم درباره داوری حرف بزنم اما در آن صحنه مرتکب خطای پنالتی نشدم.»

* گل دوم هم مردود بود

نکته جالب اینجاست که پرسپولیسی ها معتقدند گل دوم و سه امتیازی استقلال به سایپا هم مردود بوده است. در صحنه گل، ابتدا به نظر می رسید که پروپجیچ در لحظه رسیدن به توپ خطای کف پا انجام داده ولی اکثر کارشناسان داوری آن را رد کردند.

ولی آنچه از نظرها مخفی نماند صحنه ای بود که پیش از گل دوم استقلال اتفاق افتاد و داور باید بازی را متوقف می کرد. میلاد فخرالدینی ابتدا در محوطه جریمه روی زمین می‌افتد و داور هم پنالتی نمی‌گیرد.

مدافعان سایپا که منتظر اعلام پنالتی یا خطای دایو از طرف داور هستند، به نشانه اعتراض می‌ایستند و شهباززاده و پروپجیچ استقلال را به گل دوم می‌رسانند.

در تصاویر آهسته، به نظر می‌رسد برخوردی بین فخرالدینی و شکوری شکل نگرفته باشد و در این صورت، داور باید بازی را متوقف می‌کرد و به فخرالدینی کارت زرد نشان می‌داد.

۱۰۹

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=186804

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام اقای خسروی در انزلی خطا روی زارع اخراج بازیکن پرسپولیس در پی داشته که داور اهمیت به آن نداد و خطا های دیگر بازیکنان پرسپولیس در دربی هم خطا روی بازیکن استقلال پنالتی بود که داور آن را نگرفت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر