1

دشمن فضای تبلیغی گسترده‌ای در فضای مجازی برای تغییر باورهای مردم دارد

  • کد خبر : 186821
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸

تولیت آستان قدس رضوی گفت:‌ دشمن با فناوری اطلاعات و ارتباطات عرصه تبلیغی گسترده‌ به ویژه در فضای مجازی در اختیار گرفته است تا سخن باطل خود را با هدف شبهه افکنی، تغییر باورهای دینی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی مردم را منتقل کند.

یه گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جمع اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حرم مطهر رضوی افزود: استوانه این گفتمان و غالب بودن آن باید یکی از شاخص‌های مهم در عرصه های مختلف تبلیغ برای هدایت جامعه باشد.

وی ادامه داد: شناخت چهره واقعی دشمن فقط در سمت گیری‌ها و کلام امام راحل و رهبر معظم انقلاب وجود دارد.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: هشدارهای مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی معظم له در ابتدای سال راهبردی و هدایتگرایانه بود.

وی افزود: سخنرانان و رسانه‌ها مدت کوتاهی پس از سخنرانی‌های نوروزی رهبر معظم انقلاب به نکات راهبردی آن می پردازند و بعد از مدتی فراموش می‌شود، در حالی که این سخنان راهبردی به هیچ وجه عادی نیست و باید دائما مرور و تبیین شود.
حجت الاسلام رئیس ادامه داد: سخنان رهبر معظم انقلاب، برخی از مراکز و برخی اقدامات به مثابه صخره یا کوه مستحکمی است که نمی گذارد جامعه دچار اضطرابهای اجتماعی، تکانه ها و هجمه ها شود.
وی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز می تواند در زمینه آرام بخشی به جامعه در برابر اضطرابهای اجتماعی نقش آفرینی کند.
تولیت آستان قدس رضوی افزود: هر فرد دارای کرسی، تریبون یا منبر می تواند در زمینه کاهش اضطرابهای اجتماعی جامعه نقش آفرین باشد.
وی ادامه داد: ماهیت تبلیغ دین آسان نیست و ممکن است دچار آسیب شود، تکانه یا تحرکات مختلف در حوزه سیاسی و اجتماعی در هر جامعه ای ممکن است در روند تبلیغ دین و رساندن پیام اسلام ناب و واقعی خدشه وارد کند.
حجت الاسلام رئیسی گفت: دشمن با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات عرصه تبلیغی گسترده‌ای را به ویژه در فضای مجازی در اختیار گرفته تا سخن باطل خود را با هدف شبهه افکنی، تغییر باورهای مردم در بخشهای مختلف دینی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی منتقل کند.
وی افزود: برای انجام اقدامی پیشبینانه، پیشگیرانه و ایستادگی در مقابل این هجمه ها نیازمند هماهنگی به منظور استفاده از همه ظرفیت‌های موجود و همراهی همه فعالان حوزه تبلیغ و مصون ساز در جامعه دینی هستیم.
همچنین در دیدار تولیت آستان قدس رضوی و قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر همکاری مشترک دو نهاد به منظور توسعه فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی اعلام آمادگی شد.
حجت الاسلام در این دیدار گفت: حضور میلیونی زائران بارگاه منور رضوی فرصت بی بدیلی برای ارائه خدمات، تبیین معارف قرآنی و تعالیم اهل بیت(ع) است.
وی افزود: باید با برنامه ریزی منسجم، امتداد جریان تبلیغی حرم مطهر را در سطح مساجد و حسینیه های شهرها و روستاهای کشور گسترش دهیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=186821

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر