2

چرا تمام کاسه کوزه ها سر مکانی شکسته می شود؟!

  • کد خبر : 186898
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹

بعد از شکست ۲ بر صفر و غیرمنتظره پرسپولیس مقابل نفت تهران آن هم در استادیوم آزادی، هواداران سرخ ضمن سر دادن شعار علیه سوشا مکانی خواستار اخراج او از تیم محبوب‌شان شدند.

به گزارش بانک ورزش؛ هواداران پرسپولیس مقصر اصلی را دروازه‌بان پراشتباه تیم‌شان می‌دانستند که عملکرد بسیار ضعیفی مقابل نفت تهران به نمایش گذاشت اما سوای سوشا مکانی آنالیزورهای باشگاه پرسپولیس دو بازیکن دیگر را هم در این ناکامی دخیل دانستند.

اولین نفر بابک حاتمی بود که در غیاب رامین رضاییان نه تنها نیمی از توانایی‌های مدافع ملی‌پوش پرسپولیس را ارائه نداد بلکه با اسکورت کردن مهاجم حریف، همه را از خود نومید کرد.

حاتمی همان بازیکنی است که از نیم‌فصل دوم لیگ چهاردهم و توسط حمید درخشان به پرسپولیس آمد اما در این یک فصل و نیم هرگز در قد و قواره‌های بازی در این تیم بزرگ نشان نداده یا اینکه حداقل مربیان نتوانستند از توانایی‌های او استفاده کنند. دوم، مایکل اومانا که در غیاب محسن بنگر مصدوم، ضعیف نشان داد و نتوانست به خط دفاعی پرسپولیس سر و سامان داده و این منطقه را استحکام بخشد.

همین‌طور علیرضا نورمحمدی که تازه متوجه شدیم چرا برانکو او را به یک نیمکت‌نشین محض تبدیل کرده است. پنج‌شنبه گذشته خیلی‌ها از خود پرسیدند چه مشکلی هست که سرمربی کروات این مدافعان را به سیدجلال حسینی ترجیح داد؟

بگذریم! اخبار در گوشی حکایت از آن دارد که ۴ بازیکن یاد شده به احتمال فراوان در پایان لیگ پانزدهم از پرسپولیس جدا خواهند شد. البته بعید نیست برانکو مثل چند روز قبل این خبر را تکذیب کند اما در صحت و درستی آن می‌گویند شکی نیست!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=186898

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر