1

بعد از دیدن سی دی بازی درباره کم کاری میداوودی تصمیم گیری می شود

  • کد خبر : 186918
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: «بگذارید این دو بازی هم تمام شود، من در یک نشست خبری تمام اتفاقات فصل سایپا را بازگو خواهم کرد.»

بیت الله رضایی بعد از دیدن سی دی بازی درباره کم کاری میداوودی تصمیم گیری می شود

بیت الله رضایی در خصوص شایعه برکناری مجید جلالی اظهار داشت: «بگذارید این دو بازی هم تمام شود. در خصوص برکناری ایشان تاکنون کسی با من صحبتی نکرده است. ما منتظر پایان این دو بازی هستیم. البته باید بگویم بنده به عنوان مدیرعامل تابع هیات مدیره هستم. در نشست قبلی که قبل از دیدار مقابل صبا دوستان هیات مدیره داشتم که اعضای کادر فنی هم در این جلسه حضور داشتند مقرر شد در شش بازی آینده ۱۴ امتیاز کسب شود. سی دی این نشست هم موجود است اما این اتفاق رخ نداده است.»

مدیرعامل سایپا در خصوص اعتراض های مجید جلالی به داوری در دیدار مقابل استقلال ادامه داد: «من در خصوص مسائل داوری صحبت نمی کنم. در بازی مقابل استقلال بازی دست ما بود اما در دقایق آخر دچار بدشانسی شدیم. این را باید بگویم در دیدار مقابل صبا و سیاه جامگان با احترامی که برای این تیم قائل هستم بهترین بازیکن تیمش هم عنایتی بازی نمی کند ما در تهران مساوی می کنیم. دیگر در این بازی ها که مسائل داوری نبود.»

رضایی در خصوص اینکه گفته می شود میداودی در دیدار مقابل استقلال کم فروشی کرده است تصریح کرد: «من هم یک چیزهایی شنیده ام اما باید کمیته انضباطی و معاون ورزشی باشگاه بعد از دیدن سی دی بازی در این خصوص تصمیم گیری کنند.»

وی درباره اینکه گفته می شود کادر پزشکی سایپا در ابتدای فصل از آندرانیک تیموریان تست پزشکی نگرفته گفت: «من چیزی در این باره نمی دانم. به سرمربی ربط دارد که چقدر به بازیکن تیمش اعتقاد داشته که خواهان جذب این بازیکن شده است. بگذارید این دو بازی هم تمام شود. من در یک نشست خبری تمام اتفاقات فصل سایپا را بازگو خواهم کرد.»

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=186918

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر