3

مخفیگاه پرستار قلابی را به پلیس نشان دهید + تصویر

  • کد خبر : 186939
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۷:۲۲

زن میانسالی که با معرفی خودش به عنوان روانشناس و مربی کودک، اعضای خانواده‌ای را فریب داده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  ۱۸ مردادماه سال گذشته بود که مردی وارد کلانتری ۱۴۵ ونک شد و به مأموران خبر داد که پرستار خانگی‌شان کودک خردسالش را ربوده است. او توضیح داد من و همسرم همراه پسر سه‌ساله‌مان که آریو نام دارد در یک مجتمع مسکونی در خیابان ملاصدرا زندگی می‌کنیم. پدر و مادرم هم در طبقه ششم همان ساختمان زندگی می‌کنند. پنج ماه قبل بود که پدر و مادرم زنی به نام مرجان لاهیجی را معرفی کردند. مرجان خودش را متخصص تربیت کودکان خردسال معرفی کرد و قرار شد دوشنبه هر هفته به خانه پدرم بیاید و آنجا با آریو نقاشی و موسیقی کار کند. شاکی ادامه داد: مدتی که گذشت مرجان پیشنهاد داد که آریو را برای گردش بیرون ببرد که قبول کردیم. البته من و همسرم هم همراه آنها برای گردش بیرون می‌رفتیم تا اینکه مرجان ساعتی قبل آریو را برای گردش از خانه بیرون برد. وقتی با شماره مرجان – ۲۵۳۰****۰۹۰۱- تماس گرفتیم، گفت حوالی میدان ونک است، اما ساعتی بعد وقتی تماس گرفتیم، گوشی تلفن همراه او خاموش بود.

 


بعد از مطرح شدن شکایت تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی دست به تحقیق زدند. هفت روز بعد از اعلام شکایت و در حالی که تلاش‌ها برای بازداشت متهم جریان داشت، راننده یک آژانس آریو را به خانواده او تحویل داد. او در شرح ماجرا گفت: من راننده آژانس حوالی بهشت زهرا هستم. ساعت ۱۳ بود که زنی میانسال به آژانس آمد و این کودک را به من داد و خواست او را به آدرسی که روی کاغذ نوشته بود، برسانم و کرایه را از پدر او بگیرم.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: هر چند کودک در سلامت کامل به خانواده‌اش بازگشته و تلاش‌ها برای بازداشت متهم با بن‌بست مواجه شده است، ولی دستور انتشار تصویر بدون پوشش وی از سوی قاضی صادر شده است. بنابراین کسانی که موفق به شناسایی وی شده‌اند یا از محل تردد او خبر دارند، اطلاعات خود را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۵۱۱ در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم مبارزه با آدم ربایی پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=186939

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر