1

دو شرط مظلومی برای بازگشت بازیکن مغضوب به استقلال

  • کد خبر : 186953
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۹:۲۲

در این هفته که آبی‌ها مقابل تراکتورسازی به دلیل محرومیت مدافع ارمنستانی دست شان خالی است، بازگشت شماره ۵ به لحاظ فنی می‌تواند تصمیم خوبی باشد.

حنیف عمران زاده پرویز مظلومی دو شرط مظلومی برای بازگشت بازیکن مغضوب به استقلال

بازی با تراکتورسازی یک بازی معمولی و ساده نیست. استقلال درست در روزی مقابل یکی از رقبای همیشگی‌اش در لیگ قرار می‌گیرد که صدرنشین است و لحظه‌ای درنگ موجب سقوط از صدر جدول می‌شود. آن هم جدولی که ۳ تیمش با ۵۱ امتیاز در صدر قرار دارند و از شانس و اقبال مشترکی برای قهرمانی بهره می‌برند.

حال تصور کنید استقلال در این بازی فوق حساس بدون مدافعان تخصصی گام به میدان بگذارد. آیا دشواری‌ها به اوج نخواهد رسید؟ شاید اگر استقلال به جای حنیف عمران‌زاده و هرایر مگویان مدافع دیگری داشت می‌توانست در کنار محمدامین حاج محمدی به کارش بگیرد اما فقدان بازیکن با تجربه استقلال را سخت به دردسر انداخته است.

حال تنها راه برای پرویز مظلومی و همکارانش بازگرداندن حنیف است. آن هم بازگشتی از طریق منصور پورحیدری که می‌تواند مسیر مناسب و ایده‌آلی باشد. بازگشتی که البته با شروطی هم همراه است.

همین حالا که زمزمه بازگشت عمران‌زاده را می‌شنویم، زمزمه که چه عرض کنیم با این شرایط راهی هم جز بازگرداندن این مدافع نیست، مظلومی شروطی را مطرح کرده است.

سرمربی استقلال به گوش حنیف رسانده که اگر می‌خواهد مانند هفته‌های گذشته در تمرین استقلال حضور داشته باشد باید کاملا با انگیزه و محکم تمرین کند. نه آنگونه که رمق دویدن در تمرین نداشت، گاهی هم زیر توپ می‌زد.

بازگرداندن عمران زاده به تمرین که پرهزینه هم خواهد بود و انتقاد‌هایی را متوجه مدیریت می‌کند اما استقلال را در بخش فنی با آرامش به مصاف تراکتورسازی خواهد فرستاد و شکی هم نیست که مدافع استقلال برای آنکه نظرها را به سوی خود متوجه کند و خط بطلان بکشد بر برخی شایعات، در بازی فوق حساس با تراکتورسازی تبریز احتمالا یکی از بهترین بازی‌هایش را به نمایش بگذارد.

حضور عمران‌زاده علاوه بر استحکام خط دفاع استقلال خیال رحمتی را هم راحت خواهد کرد چرا که اگر حنیف نباشد، احتمالا باید از محمدرضا خرسندنیا در این پست بهره گرفته شود که اساسا حضور این بازیکن در قلب خط دفاع به صلاح استقلال نیست و باید گزینه‌ای در این بازی مهم وارد ترکیب اصلی شود که قابلیت‌های منحصر به فردی داشته باشد. تنها مساله‌ای که در باب این تصمیم ذهن را آزار می‌دهد ادامه دلخوری‌ها و کدورت‌هایی است که میان عمران زاده و رحمتی وجود دارد.

اگر مسئولان باشگاه استقلال بتوانند به نوعی این دو بازیکن را با هم روبه‌رو کرده و از آنها بخواهند که اختلاف‌ها را کنار بگذارند، بی‌شک نتایج بهتری هم در دو هفته پایانی لیگ عاید استقلال خواهد شد.

ایران ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=186953

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر