2

نمایندگان مستقل نقش موثری در تصمیم‌سازی مجلس آتی دارند

  • کد خبر : 186995
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۷:۲۰

منتخب مردم اسلام‌آباد در مجلس دهم با بیان اینکه مستقلان نقش موثری در تصمیم‌سازی مجلس آتی دارند، گفت: فراکسیون مستقلان باید در مجلس آتی شکل بگیرد.

حشمت‌الله فلاحت پیشه منتخب مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس دهم در گفت‌وگو باخبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره لزوم شکل‌گیری فراکسیون مستقلان در مجلس آینده، گفت: نمایندگان منتخب مجلس دهم که به‌صورت مستقل رأی مردم را کسب کرده‌اند نسبت به دوره‌های گذشته یک تفاوت اساسی دارند، آن تفاوت  این است که در موعد تبلیغات انتخاباتی مستقلان  به سمت اصلاح‌طلبی یا اصولگرایی گرایشی پیدا نکردند.

وی با تاکید براینکه پیش از تشکیل مجلس نمی‌توان به صورت قطع گفت فراکسیون مستقلان در پارلمان دهم تشکیل می‌شود یا خیر، افزود: به دلیل اینکه این گروه از نمایندگان عضو جریانی نیستند و عقبه تشکیلاتی منسجمی تاکنون نداشته‌ و دور هم جمع نشده‌اند نمی‌توان گفت این فراکسیون به طور قطع  در مجلس آتی شکل می‌گیرد.

منتخب مردم اسلام‌آباد در مجلس دهم، تصریح کرد: با توجه به اینکه حدود ۸۰ نماینده با مشی مستقل به مجلس دهم راه‌یافته‌اند به نظر می رسد در مجلس آینده می‌توان فراکسیونی به نام مستقلان تشکیل داد.

فلاحت‌پیشه با بیان اینکه مستقلان می‌توانند در تصمیم‌گیری‌های مجلس دهم نقش موثری داشته باشند، ادامه داد: اگر مستقلان تحت تاثیر گروه‌ها و جریان‌های دیگر در مجلس قرار نگیرند می‌تواند با حدود ۸۰ نفری که در مجلس حضور دارند در فرآیند تصمیم‌سازی‌ها و تصویب قوانین مناسب در مجلس آتی تاثیرگذار باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=186995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر