1

قیمت خانه‌های ۱۰۰ متری در تهران + جدول قیمت

  • کد خبر : 187005
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۷:۳۰

بررسی قیمت خانه در تهران نشان می‌دهد خرید خانه در تهران با توجه به شرایط اقتصادی کار آسانی نیست و برای خرید خانه با متراژ کمتر از ۵۰ متر باید رد حدود ۱۰۰ میلیون تومان هزینه کرد.

 در زندگی امروزی تهیه خانه یا به اصطلاح بهتر خرید خانه جز اولویت خانواده‌ها است، با توجه به شرایط فعلی اقتصاد و کاهش قدرت خردی خانواده‌ها تهیه خانه کار آنچنان آسانی نیست.
در چند سال اخیر نظام بانکی و وزارت راه و شهرسازی با توجه به بررسی وضعیت اقتصادی کشور رأی به افزایش سقف وام مسکن داده و در کنار وام مسکن صندوق مسکن یکم را برای خانه اولی‌ها دایر کردند.

با توجه به این تفاسیر در تهران خانه‌هایی با متراژ کمتر از ۵۰ متر به شدت مورد توجه افراد قرار گرفته که محدوده قیمتی این خانه‌ها در حالت نوساز بیش از ۱۰۰ میلیون تومان است، اما اگر کسی با بودجه کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان به فکر خرید خانه است باید خانه با متراژ کمتر از ۵۰ متر خریداری کرده که عمدتاً چند سال ساخت است.

میزان/در بررسی منازل با قیمت کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان تنها یک خانه نوساز به چشم می‌آید که متراژ این خانه ۴۶ متر بوده و ارزش آن حدود ۹۲ میلیون تومان اعلام شده است، البته لازم به ذکر است که اطلاعی از امکانات این واحد وجود ندارد.

قیمت خانه‌های 100 متری در تهران + جدول قیمت
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=187005

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر