1

بازدید سرزده وزیر صنعت، معدن و تجارت از مجموعه تولیدی سام (کارخانجات سامسونگ)

  • کد خبر : 187032
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۹:۰۴

روز گذشته، محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم، هیئت همراه و رییس سازمان صنعت، معدن تجارت استان تهران، بصورت سرزده از کارخانجات تولیدی تلویزیون، مانیتور و لباسشویی سامسونگ بازدید نمود.

به گزارش افق طی این بازدید، محمدرضا نعمت زاده نکات مختلفی را به مدیران این شرکت بیان و راهکارهایی در رابطه با افزایش عمق تولید و بومی سازی فناوری ارائه شد. در این مجموعه تولیدی بیش از ۲۵۰۰ نفر نیروی متخصص ایرانی مشغول به کار بوده که در کنار آنها برای نزدیک به ۳۰.۰۰۰ نفر بطور غیرمستقیم اشتغالزایی شده است.

طی این بازدید سرزده، وزیر محترم، از سرمایه‌گذاری های صورت گرفته در رابطه با ماشین آلات خطوط تولیدی ابراز رضایت نموده و خواستار اهتمام افزونتر  مدیران در افزایش عمق تولید، انتقال تکنولوژی و بومی سازی آن شدند. این گروه تولیدی در سالهای گذشته اقدامات موثری در راستای افزایش اشتغال و تولید با استاندارد های روز دنیا نموده و مدیران آن، در این بازدید متعهد شدند که تلاش افزونتر خود را در این موارد بکار گیرند.

ضمنا با توجه به برنامه از پیش اعلام شده به وزارت صنعت معدن و تجارت در راستای افزایش عمق تولید محصولات خانگی، این شرکت اقدام به خرید تجهیزات و ماشین آلات بروز دنیا برای تولید انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید نموده که روند نصب، راه اندازی و بهره برداری از آنها در ماه های پیش رو انجام خواهد شد.

منبع: شمانیوز
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=187032

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر