1

افتتاح نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت خدمات فنی رنا در سبزوار

  • کد خبر : 187038
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

نمایندگی خدمات پس از فروش محصولات سایپا دیزل در شهر سبزوار با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت خدمات فنی رنا، مدیران سایپادیزل افتتاح شد.

به گزارش سایپا نیوز، طی مراسمی، نمایندگی کد ۷۳۴ سبزوار به عنوان چهارمین نمایندگی خدماتی در سطح استان خراسان رضوی در فضایی بالغ بر ۳۲۰۰ متر مربع به طور رسمی آغاز به کار کرد.

در این مراسم عضو هیئت مدیره شرکت خدمات فنی رنا گفت: محور مواصلاتی تهران مشهد سومین محور پرتردد از نظر ارزیابی سازمان بازرسی و استاندارد کشور می باشد و در سال های اخیرکمبود خدمات به ناوگان حمل و نقل در مسیر تهران مشهد بیش از پیش احساس شد و اهمیت این مسیر دلیلی برای تاسیس نمایندگی در شهر سبزوار بود.

مهندس مهدی ادامه داد: ارائه خدمات، فروش قطعات و فروش خودرو سه محور درآمدزا برای نمایندگی است و فروش قطعات در استان خراسان رضوی موقعیت ویژه و بکری دارد که فعالیت در این حوزه بسیار موثر خواهد بود. انتظار شرکت خدمات فنی رنا از نمایندگی، ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و رضایت مشتریان و توسعه فروش محصولات سایپا دیزل می باشد که مسولیت بسیار سنگینی است.

وی در ادامه گفت: جهت بالابردن کیفیت نمایندگی ها و ارائه خدمات مطلوب، رنا وظایفی از قبیل کمک به سود آوری از طریق توسعه فروش قطعات در منطقه، پشتیبانی های فنی، عیب یابی خودرو ،تامین قطعات اصلی و با کیفیت و بازرسی از نمایندگی و شناسایی نقاط قابل بهبود در حوزه های نیروی انسانی و فنی بر عهده دارد.

گفتنی است شرکت خدمات فنی رنا دارای ۴۷ نمایندگی خدماتی و ۲۶ نمایندگی فروشگاهی  در سراسر کشور می باشد .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=187038

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر