2

دلم نمی خواهد که به سرنوشت اولادی دچار شوم / توانستم پرچم پرسپولیسی ها را بالا ببرم

  • کد خبر : 187040
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵

کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: «از بچگی این را یاد گرفتم تا با شیری که در مقابلم ایستاده بجنگم نه سگی که پشت سرم واق واق می‌کند.»

شیث رضایی دلم نمی خواهد که به سرنوشت اولادی دچار شوم / توانستم پرچم پرسپولیسی ها را بالا ببرم

شیث رضایی دومین قطعه موسیقی خودش را که مضمونی سنگین و خاص دارد تقدیم هادی نوروزی و مهرداد اولادی خواهد کرد.

از آنجایی که به زودی قطعه جدید شیث منتشر می‌شود با کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد این موضوع و مسایل اخیر به صحبت پرداختیم که در زیر می‌خوانید:

* چه شد که تصمیم گرفتی برای هادی نوروزی و مهرداد اولادی بخوانی؟

– از مدت‌ها پیش قصد داشتم یک کار شاد را منتشر کنم اما بعد از اتفاقی که افتاد نظرم عوض شد. یک شعر غمگین خیلی خوب داشتم که زبان حال خانواده هادی و مهرداد است. به همین دلیل همراه رضا شیری تصمیم گرفتیم تا این کار را برای هادی و مهرداد بخوانم. از من کار دیگری بر نمی‌آید و فکر می‌کنم با انتشار این کار سنگین و زیبا آنها هم لذت می‌برند.

* جالب اینکه مهرداد و هادی صدای تو را خیلی دوست داشتند.

– هم هادی نوروزی و هم مهرداد اولادی به شدت اهل موزیک بودند و جالب اینکه من برای آنها کلی می‌خواندم و بچه‌ها لذت می‌بردند. الان هم خواندن من و صدایی که دارم اصلا مهم نیست! مهم این است که من بتوانم کاری برای دوستانم انجام داده باشم. امیدوارم ما آدم‌ها قدر هم را بیشتر بدانیم و این را درک کنیم که همه چیز در این دنیا به اندازه یک چشم به هم زدن از بین می‌رود. هیچ‌وقت باورم نمی‌شد که امروز در مورد پرواز هادی و مهرداد صحبت کنم.

* در کنار مزار مهرداد اولادی زجه‌هایی می‌زدی که تصورش سخت بود؟

– من برای مراسم هادی هم به قبرستان رفتم و خیلی دوست داشتم تا کنار قبر او بایستم و یک دل سیر گریه کنم اما به خاطر ازدحام جمعیت این اتفاق نیفتاد و مجبور شدم از فاصله دور با هادی وداع کنم. شرایط در مورد مهرداد فرق می‌کرد چون مراسم خاکسپاری او خلوت‌تر بود توانستم کنار مزار او بنشینم و به خاطر رفتنش اشک بریزم. من و مهرداد چهار سال همخانه بودیم و سال‌ها در یک هتل زندگی می‌کردیم. جدا از این در اکثر بازی‌های پرسپولیس من و مهرداد هم اتاق بودیم و خاطرات زیادی با یکدیگر داریم.

* واقعا اولادی خیلی حیف شد و خیلی زود هم از بین ما رفت.

– مهرداد روحیه بسیار حساس و شکننده‌ای داشت. همه باید این را قبول کنیم که یک روز روی بورس هستیم و روز دیگر کسی سراغ ما را نمی‌گیرد. مهرداد آدم بسیار احساساتی بود و تحمل این موضوع به شدت برایش سخت بود. حتی به من می‌گفت: “نمی‌دانم چرا کسی حالم را نمی‌پرسد و سراغم را نمی‌گیرد!” این چیزها برای مهرداد خیلی مهم بود ولی من طور دیگری زندگی کردم و تلاش کردم تا اگر نتوانستم یک مسیر را ادامه دهم مسیر و عرصه دیگری را امتحان کنم. شاید به همین دلیل بود که به سراغ هنر و خوانندگی رفتم و حالا خودم را به این شکل راضی نگه داشتم.

* اما خداحافظی تو از فوتبال خیلی زود اتفاق افتاد… تو هم مثل مهرداد می‌توانستی تا چند سال دیگر توپ بزنی؟‌

– برای همین فصل من دو پیشنهاد خوب از تیم‌های شهرستانی داشتم که قبول نکردم. من هم مثل بقیه غرور خودم را دارم و دلم نمی‌خواهد که این غرور شکسته شود. من فقط سی سال دارم و سی‌سالگی سن خوبی برای بازنشستگی نیست. راستش اگر همین الان هم پیشنهاد خوبی داشته باشم روی آن فکر می‌کنم و دوست دارم که باز هم فوتبال بازی کنم. البته همین حالا هم من تمریناتم را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنم و حتی بعضی وقت‌ها روزی دو جلسه تمرین دارم اما دلم نمی‌خواهد که به سرنوشت مهرداد دچار شوم. من تلاش می‌کنم تا خودم را در عرصه دیگری نشان دهم و به قول معروف قوی باشم. موسیقی را از جان و دل دوست دارم و قصد دارم همراه رضا شیری و در استودیوی او کارهای بزرگی انجام دهم. خدا را شکر من مجوز دارم و ضمن آسیب‌شناسی و بررسی فضای کار با دید خوبی وارد عرصه موسیقی شده‌ام.

* نمی‌ترسی که بچه‌های موسیقی از تو ایراد بگیرند؟‌

– من در موسیقی احساس خوبی دارم و فکر می‌کنم فضای کار برای تمام دوستان وجود دارد. من نیامده‌ام که جای کسی را بگیرم و به عنوان یک انسان دوست دارم تا جای خودم را در موسیقی پیدا کنم. شاید کمتر از یک سال دیگر کنسرت بگذارم و از این طریق بتوانم با هواداران و کسانی که شیث را می‌شناختند دیداری تازه کنم.

* اتفاقا کار اول تو به شدت مورد توجه قرار گرفت.

– راستش خودم هم فکر نمی‌کردم که کار تا این اندازه موفق باشد. حتی بعضی‌ها نمی‌دانستند که من می‌خوانم و چنین توانایی دارم. وقتی شنیدم اولین موزیک من فقط در طول دو روز به دو قطعه برتر ماه تبدیل شده بسیار خوشحال شدم. خوشحالم که نظر مردم درباره من مثبت بوده و خدا را شکر که پرچم پرسپولیسی‌ها را توانستم بالا ببرم.

* نگران نیستی که این‌طوری از تعداد هوادارات کم شود؟

– قدم هر کسی که به کنسرت من بیاید روی چشم… دم همه آن‌هایی که صدایم را گوش کردند و به من رای دادند، گرم! اما اگر جان به جانم بکنند هم پرسپولیسی هستم و هیچ چیز به اندازه این برای من مهم نیست.

* وضعیت پرسپولیس را چطور می‌بینی؟‌

– با توجه به اتفاقی که مقابل نفت افتاد کار کمی سخت شد اما من به این تیم امیدوارم و دعا می‌کنم تا پرسپولیس قهرمان شود. البته برای یک طرفدار فرقی نمی‌کند که تیمش کجای جدول باشد. شیر همیشه شیر است و فرقی نمی‌کند کجای جنگل ایستاده باشد. من طرفدار پرسپولیس هستم و هر کجای جدول که باشد برای من عزیز و خواستنی است.

* در مورد حرف و حدیث‌هایی که به وجود آمد صحبتی نمی‌کنی؟‌

– در طول این مدت و بعد از رفتن مهرداد بعضی‌ها برای مطرح شدن صحبت‌هایی کردند که ترجیح می‌دهم پاسخی ندهم. قطعا اگر این افراد شهامتی برای حرف زدن داشتند اسم می‌بردند و کد نمی‌دادند… از بچگی این را یاد گرفتم تا با شیری که در مقابلم ایستاده بجنگم نه سگی که پشت سرم واق واق می‌کند.

روزنامه گل

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=187040

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر