1

اسپالتی: توتی یک قطعه جواهر است

  • کد خبر : 187111
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

توتی مانند جواهری است که نمی تواند هر روزه از آن استفاده کرد. او همواره در لحظات و مناسبت های خاص وارد عمل می شود. او بالاتر از طلای ۲۴ عیار است.

آی اسپورت – در حالی که بازی با پیروزی دو بر یک جنوا دنبال می شد فرانچسکو توتی، اسطوره رم وارد بازی شد و توانست با زیبایی هر چه تمامتر گل دوم را به ثمر رساند تا رم در ادامه عملکرد بهتری از خود نشان دهد و در دقایق پایانی گل سوم خود را به ثمر رساند و در نهایت پیروز بازی شود.

اسپالتی در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از توتی پرداخت. سرمربی رم گفت: فرانچسکو توتی همواره بازیکنی تاثیر گذار برای رم بوده است. ضربات آزاد جزئی از هنرنمایی توتی است که به صورت غریزی آن را دارد. توتی مانند جواهری است که نمی تواند هر روزه از آن استفاده کرد. او همواره در لحظات و مناسبت های خاص وارد عمل می شود. او بالاتر از طلای ۲۴ عیار است.

او ادامه داد: وقتی توتی را صدا زدم و او بند کفش های خود را می بست اطمینان داشتم که در این دیدار گلزنی خواهد کرد. به خوبی می دانستم که درمان رم در پاهای توتی است.

اسپالتی درباره تمدید قرارداد توتی گفت: توتی اسطوره باشگاه رم است و کارهای زیادی برای این باشگاه انجام داده است. درباره تمدید قراردادش باید از رئیس باشگاه و خود او سوال کنید. من به عنوان سرمربی تیم از تمدید قرارداد توتی بسیار خوشحال می شوم چرا که او بازیکن بزرگی است و می تواند کمک زیادی به رم کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=187111

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر