2

از من ایراد می‌گیرند که چرا در این مجموعه‌ بازی کردم

  • کد خبر : 187120
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها مجموعه طنز اپیزودیک «سوءتفاهم» را روی آنتن شبکه یک دارد، می‌گوید: از من ایراد می‌گیرند گه چرا در چنین مجموعه‌ای بازی کردی، جایگاه تو بالاتر از این برنامه‌هاست که من در جواب می‌گویم من یک بازیگرم و بر اساس دیدگاه‌های شخصی و عمومی فیلمنامه‌ها را می پذیرم و آن‌را بازی می کنم.

1460808685182_4.jpg

رضا توکلی، بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها مجموعه طنز اپیزودیک «سوءتفاهم» را روی آنتن شبکه یک دارد، می‌گوید: از من ایراد می‌گیرند گه چرا در چنین مجموعه‌ای بازی کردی، جایگاه تو بالاتر از این برنامه‌هاست که من در جواب می‌گویم من یک بازیگرم و بر اساس دیدگاه‌های شخصی و عمومی فیلمنامه‌ها را می پذیرم و آن‌را بازی می کنم.

به گزارش ایسنا، ایفاگر نقش مارکوپولو در مجموعه «سوءتفاهم» درباره متفاوت بودن بازی در این مجموعه با سایر بازی‌های قبلی او اظهار کرد: خب این دیدگاه خیلی از اطرافیان من بعد از بازی در این مجموعه بود؛ به طوری که خیلی از همین اطرافیان از من بخاطر بازی متفاوت در سریال «کیمیا» خرده گرفتند ولی دوست دارم به این موضوع اشاره کنم که شاید پرداختن به موضوع مواد مخدر در مجموعه‌ها بخصوص کارهایی که دستمایه‌های طنز هم دارند در پذیرش جامعه بخصوص خانواده‌ها بسیار موثر است.

او ادامه داد: ساخت چنین برنامه هایی به لحاظ اهمیت باید بسیار دقیق و در فرصت مناسب و بدون عجله انجام شود. متاسفانه برخی از این مجموعه ها آنقدر با عجله ساخته می شوند که عوامل تولید و بازیگران از ظرافت ها و ریزه‌کاری‌ها غافل می‌مانند.

توکلی با بیان این که امیدوارم این مجموعه از سوی مخاطبان با اقبال مواجه شده باشد، تصریح کرد: ما در این مجموعه مجبور شدیم تا برای آگاهی خانواده‌ها با مواد مخدر صنعتی جدید به طور شفاف آن‌را به همراه وسیله استعمال نمایش دهیم و فکر می کنم برای بسیاری از خانواده هایی که فرزندان جوانی در خانه دارند، شناخت ابزار مصرف این مواد که خیلی هم به کالای دکوری شباهت دارد، این مجموعه کمک کند.

او عنوان کرد: یکی از رسالت های تلویزیون آگاهی بخشی مخاطبان است و ما در مجموعه سوءتفاهم گام جدیدی در مسیر ارتقای دانش خانواده‌ها بخصوص فرزندان در شناخت مواد مخدر جدید و راه‌های پیشگیری از افتادن به دام اعتیاد برداشتیم.

بازیگر سریال «مردان آنجلس» ادامه داد: ما در این مجموعه طنز با مخاطبان خود به طور غیرمستقیم حرف می‌زنیم و وقتی به گونه‌ای غیرمستقیم با بیننده کار می کنیم باید اینجا از هنر و ترفندهای رسانه ای و تلویزیونی بهره ببریم. شگرد رسانه ای چی هست و همین است که ما در قالب کمدی و طنز به پدر و مادران بگوییم که هوشیار باشید چرا که هر لحظه ممکن است چنین مواد مخدری روزی در اتاق فرزندان شما پیدا بشود. من فکر می کنم مجموعه سوءتفاهم شرایطی را برای بیننده فراهم می کند تا با دستمایه طنز مخاطب خود را نسبت به خطر مواد مخدر جدید آشنا می‌کند.

سوء تفاهم

رضا توکلی البته بر این مجموعه طنز ایرادی هم وارد دانست و آن ایراد را اینگونه بیان کرد که ما در پایان هر قسمت باید نشستی را با کارشناسان مختلف ترتیب می دادیم تا به صورت آکادمیک موضوع مواد مخدر صنعتی و علل به دام افتادن جوانان به این مسیر خانمان‌برانداز را ارزیابی کنیم. این مواد چگونه وارد کشور می‌شود، چگونه به دست جوانان می‌رسد، چگونه و با چه موادی تولید می‌شوند و در نهایت چگونه برخی جوانان به مصرف این مواد گرایش پیدا می کنند، می‌تواند از موضوعاتی باشد که در این نشست ها مورد نقد و بررسی قرار بگیرد.

بازیگر فیلم سینمایی مریم مقدس تاکید کرد: حالا رسالت بازیگری من چی است؛ البته فرهنگ سازی و من معتقدم سوءتفاهم هم به لحاظ روانی فرهنگ سازی درستی را انجام می دهد.

توکلی درباره کاراکتر مارکوپولو هم گفت: مارکو در این مجموعه اصولا در توهم سیر می‌کند؛ توهمی که به دنبال مصرف مواد مخدر نیست، توهمی که در معرض مصرف قرار دارد. به طور مثال مارکو در سکانسی می گوید من امروز سرحال نیستم و ناراحتم که یکی از شخصیت های نوستالژی سریالی یا سینمایی خارجی برای بهبودی به او پیشنهاد مصرف مواد مخدر را می دهند. در واقع مارکو نقش آدم‌هایی را در جامعه به نمایش می گذارد که در چنین شرایط ناخوشی به دام افراد سودجو و فروشنده مواد می افتند. سوءتفاهم در این مجموعه به والدین این را می‌گوید که باید در همه حال مشاور و پشتیبان فرزندانشان باشند و هیچگاه آنان را در معرض شرایط بد روحی و روانی که منجر به گرایش به مواد مخدر شود قرار ندهند.

بازیگر سریال او یک فرشته بود تصریح کرد: بخشی از جامعه در شهرستان ها و روستاهای خیلی دور اصلا شناختی از مواد مخدر صنعتی جدید ندارند و شبکه یک به عنوان شبکه عمومی و ملی که در اقصی نقاط کشور پخش می شود با ساخت چنین مجموعه هایی در جهت افزایش دانش و آگاهی هموطنان گام موثری برداشته است.

مجموعه طنز اپیزودیک «سوءتفاهم» که پخش آن از ۲۸ فروردین آغاز شده، محصول مشترک گروه اجتماعی شبکه یک و ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری است و در ۲۶ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی جمشید تربتی و کارگردانی مسعود عسگری تولید شده است.

این مجموعه از شنبه تا چهارشنبه هر روز حوالی ساعت ۱۸ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۰ به روی آنتن شبکه یک می رود.

رضا توکلی، پرستو صالحی، روشنک عجمیان، مالک سراج، محمدرضا ناصحی فر، محمدرضا عباسی نژاد، امیر زری وند، امید زارع، طناز دهقان، سهند جاهد، کامران مقدادی، اشکان گشتاسبی و پوریا قوری وند از بازیگران طنز «سوءتفاهم» هستند که ۱۵ بازیگر مهمان نیز آنها را در هر قسمت همراهی می کنند.

سوء تفاهم

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=187120

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر