3

تماس هدایتی با دایی: غصه پول را نخور، استقلال را ببر!

  • کد خبر : 187132
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

حسین هدایتی به علی دایی زنگ زده و پیغام داده که نگران نباشد و غصه پول را نخورد. هدایتی به علی دایی گفته که فقط به فکر شکست دادن استقلال تهران درهفته آخر باشد و مشکلات مالی تیمش درهفته های پایانی را به او بسپارد تا حل کند!

آی اسپورت – چند روز پیش علی دایی در مصاحبه‌ای تلویحا به استقلالی بودن عبدالرضا موسوی(اسپانسر باشگاه صبای قم)  اشاره کرد و گفت می خواهند تمرکز او و تیمش را قبل ازبازی با استقلال تهران برهم بزنند. در ادامه موسوی نیز بحث قلیان کشیدن و موارد دیگررا پیش کشید. شروع این اختلافات البته به خاطر مشکلات مالی بازیکنان صبا است. حالا شایعه شده است حسین هدایتی به علی دایی زنگ زده و پیغام داده که نگران نباشد و غصه پول را نخورد. هدایتی به علی دایی گفته که فقط به فکر شکست دادن استقلال تهران درهفته آخر باشد و مشکلات مالی تیمش درهفته های پایانی را به او بسپارد تا حل کند!

علی دایی و علیرضا منصوریان دررسانه ها کری جالبی خوانده و هر یک مدعی شدند جلوی قهرمانی استقلال و پرسپولیس را خواهند گرفت. در این میان علیرضا منصوریان به قول خود عمل کرد و پرسپولیس را شکست داد. حالا باید منتظرماند و دید علی دایی هم می تواند موفق به این کارشود یا نه.

منبع: راد نیوز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=187132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آقای هدایتی یک خورده دست به دامن کسای دیگه بشو .بازیکنان صبا را نفری یک میلیارد پاداش بابت برد برابر استقلال بده بعد زمین بازی گسترش رو با دوستان فدراسیونی که عوض کردن .نفری یک میلیارد به گسترشیها پاداش بده بابت باخت به پرسپولیس بعد به راه آهن که نمیدانم هنوز مال خودته یا نه که پاداش نده چون ازخودته .یک خورده هم به بازیهای رودرو استقلال خوزستان پاداش بده انشاالله به امید خدا وخواست خدا وتقدیر شاید احتمال دارد پرسپولیس قهرمان بشه.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر