5

کارنامه خالی یک عضو شورای شهر +سند

  • کد خبر : 187138
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

هادی ساعی شاید از جمله افرادی که مردم را در دانستن محق نمی‌دانند نباشد اما نیم نگاهی به تلاش وی در عرصه اطلاع رسانی در خصوص عملکردش در شورای اسلامی شهر تهران حکایت از آن دارد که اهمیتی برای این موضوع قائل نیست. آنقدر که حتی صفحه اختصاص یافته به خود در سایت رسمی شورا را هم خالی رها کرده است.

در شرایطی که اطلاع رسانی در خصوص فعالیت ها در مشاغلی مانند نمایندگی مردم امری بسیار بدیهی و رایج است، هستند افرادی که اعتقادی به آن ندارند و چه بسا با گزارش دادن به مدرم از بیخ و بن مخالفند!

به گزارش پارسینه، هادی ساعی شاید از جمله افرادی که مردم را در دانستن محق نمی‌دانند نباشد اما نیم نگاهی به تلاش وی در عرصه اطلاع رسانی در خصوص عملکردش در شورای اسلامی شهر تهران حکایت از آن دارد که اهمیتی برای این موضوع قائل نیست. آنقدر که حتی صفحه اختصاص یافته به خود در سایت رسمی شورا را هم خالی رها کرده است.

کارنامه خالی یک عضو شورای شهر +سند

این در حالی است که می‌بینیم بسیاری از نمایندگان مردم در شوراها و مجلس، با دایر کردن وبسایت هایی، به طور منظم به آنهایی که وام دار رای هایشان هستند گزارش می‌دهند و تلاش دارند که به این وسیله ثابت نمایند خود را مرهون آرای مردم می‌دانند و تلاش دارند که از فرصتی که نصیبشان شده، برای خدمت به ایشان استفاده کنند.

رویه ای که بسیار معمول و رایج است و در همه جای جهان دیده می‌شود اما ظاهرا قهرمان سابق دنیای تکواندو با آن غریبه است. قهرمانی که از فرصت حضور در برنامه های تلویزیونی و حتی نقش آفرینی در سریال ها هم نمی‌گذرد اما به رغم حضور در هیات رئیسه یکی از مهم ترین شوراهای اسلامی کشورمان، اطلاعی از کارنامه خدمت وی در این پست در دست نیست.

کارنامه خالی یک عضو شورای شهر +سند

نقیصه ای که حضور طولانی مدت این قهرمان ورزشی در شورا هم نتوانسته به رفع آن کمک کند تا این باور به وجود آید که ساعی از رای آوردن خود به واسطه شهرتش میان ساکنان تهران خیالش راحت است و ضرورتی نمی‌بیند وقت خود را به گزارش دادن به مردم بگذراند!

و چه دردناک است که می‌بینیم در تنها اطلاعات درج شده در صفحه این عضو شورای اسلامی پایتخت، یعنی بیوگرافی هادی ساعی، شاهد اشتباهی فاحش هستیم. اشتباهی که یکی از سوابق این قهرمان نامدار دنیای تکواندو را عضو دومین و سومین دوره شورای اسلامی شهر تهران معرفی کرده، حال آنکه در واقعیت وی عضویت شورای سوم و چهارم (فعلی) تهران را عهده دار بوده و است.

اشتباهی که نشان می‌دهد آقای قهرمان حتی برای خواندن بیوگرافی خود هم به صفحه اختصاص داده شده در پرتال شورای اسلامی شهر تهران مراجعه نکرده است، چه برسد که به درج اطلاعات و گزارش دادن به مردمی که تنها راه پیگیری رای هایشان به نمایندگان شورا، سرزدن به این سایت رسمی شوراست!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=187138

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر