1

رضایی: جلالی درخواستی داشت که نمی‌توانم آن را بیان کنم

  • کد خبر : 187147
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴

« ما اصلا قرار نبود ایشان را راه ندهیم. فقط گفته بودیم دیگر پسرشان را راه ندهند. چرا که با تیم بزرگسالان تمرین می کرد. درباره برکناری ایشان هم هر کدام از ما یک روز می آییم و یک روز می رویم. هیچ فرقی نمی کند؛ چه من باشم و چه اقای جلالی. من اهل فحاشی و بی احترامی نیستم. بابت تلاش هایی که آقای جلالی انجام داده است تشکر می کنم و برایشان آرزوی موفقیت می کنم. پول ایشان هم به طور کامل پرداخت خواهد شد.»

آی اسپورت – مجید جلالی امروز مدعی شد که او را به تمرینات تیم سایپا راه نداد‌ه‌اند و سپس نامه برکناری‌اش را به او داده‌اند. اما بیت‌الله رضایی مدیر عامل سایپا داستان را طور دیگری تعریف می‌کند. او می‌گوید:« ما اصلا قرار نبود ایشان را راه ندهیم. فقط گفته بودیم دیگر پسرشان را راه ندهند. چرا که با تیم بزرگسالان تمرین می کرد. درباره برکناری ایشان هم هر کدام از ما یک روز می آییم و یک روز می رویم. هیچ فرقی نمی کند؛ چه من باشم و چه اقای جلالی. من اهل فحاشی و بی احترامی نیستم. بابت تلاش هایی که آقای جلالی انجام داده است تشکر می کنم و برایشان آرزوی موفقیت می کنم. پول ایشان هم به طور کامل پرداخت خواهد شد.»

رضایی درباره دلیل برکناری جلالی می‌گوید:« در جلسه دیروز هیئت مدیره بنا بر این شد که نه من و نه ایشان مصاحبه نکنند اما این اتفاق نیفتاد. از طرفی ایشان طی نامه ای کتبی درخواستی داشتند که بنده نمی توانم ان را بیان کنم. چرا که جزو اسرار است. طبق ماده ۵۱ اساسنامه مدیرعامل باشگاه اختیار تام دارد تا درباره سرمربی و کادر فنی تیم تصمیم بگیرد.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=187147

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر