1

تاج برنامه هایی برای خصوصی سازی فوتبال دارد

  • کد خبر : 187151
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲

و اکثر سمت های فوتبالی را تجربه کرده ام که از جمله آنها می توان به مدیرعاملی، رییس کمیته داوران، رییس کمیته تیم های ملی، دبیرکل اتحادیه فوتبال، نایب رییس فدراسیون فوتبال اشاره کرد.

برنامه دیشب نود با حضور سه کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال برگزار شد و این سه کاندیدا در بحث و مناظره با همدیگر از برنامه ها و اهداف خود صحبت کردند. در این مطلب نگاهی داریم به اهم صحبت های مهدی تاج یکی از سه کاندیدای تصدی عنوان ریاست فدارسیون فوتبال ایران در برنامه نود:

اکثر سمت های فوتبالی را تجربه کرده ام

انتخابات در فدارسیون فوتبال یک بحث است و اداره آن یک بحث دیگر! فدارسیون فوتبال طیف عمومی وسیعی را در بر می گیرد و همه موفقیت فوتبال را می خواهند کار بسیار سخت است. من هشت در فدارسیون فوتبال حضور داشتم و اکثر سمت های فوتبالی را تجربه کرده ام که از جمله آنها می توان به مدیرعاملی، رییس کمیته داوران، رییس کمیته تیم های ملی، دبیرکل اتحادیه فوتبال، نایب رییس فدراسیون فوتبال اشاره کرد.

طرح هایی برای خصوصی سازی دارم

باید در فوتبال شفافیت مالی لازم وجود داشته باشد و منابع مالی مناسبی نیز برای آن تالیف شود. اگر منابع مالی درست نباشد به مشکل می خوریم. خصوصی سازی یک تکلیف است و باید به سمت آن برویم، من طرح هایی برای این امر دارم. باید با همکاری دانشگاه ها، آموزش و پرورش، وزارت و صدا و سیما برای پیشرفت فوتبال تلاش کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=187151

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر