1

برانکو رای نیاورد چون هیچ استقلالی در بین گزینه ها نبود

  • کد خبر : 187157
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴

امیر عابدینی مدیرعامل اسبق تیم فوتبال پرسپولیس می گوید در برنامه شب گذشته ۹۰، تاج نشان داد که می تواند صبور باشد و سعه صدر داشته باشد. او همچنین درباره انتخاب کی روش به عنوان برترین مربی خارجی بعد از انقلاب صحبت هایی کرد. گفتگوی عابدینی را با بانک ورزش می خوانید.

بانک ورزش – محمد آقایی فرد/شما همیشه معتقد بودید که استانکو یکی از بهترین های فوتبال ایران بوده ولی رای خوبی در ۹۰ نیاورد.

ببینید مردم استانکویی که ۲۰ سال پیش پرسپولیس را قهرمان کرده است را به یاد نمی آورند. الان پهلوان زنده را عشق است، برانکو نشان داده که یک روند رو به رشد را در فوتبال ایران ترسیم کرده و یک فوتبال نوین را نشان داده است، به نظر من برانکو باید رای اول را می آورد.

ولی کی روش برنده شد.

کی روش رای آورد چون استقلالی ها گزینه ای در این نظرسنجی نداشتند.

با این حال استقلالی ها به خاطر اختلاف رحمتی با کی روش به او را نمی دادند.

ولی رای دادند، من معتقدم اگر یک گزینه استقلالی در این نظرسنجی بود، برانکو با اختلاف رای بالایی اول می شد ولی برانکو رای نیاورد، استانکوی پرسپولیسی هم رای نیاورد.

چرا استانکو در بازگشت به ایران موفق نبود؟

استانکو سال ۷۵-۷۴ پرسپولیس را قهرمان کرد و رفت و با یک فاصله طولانی به سپاهان برگشت، او سپاهانی را ساخت که سال بعدش توسط فرهاد کاظمی قهرمان شد، وقتی هم به داماش آمد تیم ما با حسین عبدی در حال سقوط بود و به عنوان سرمربی نیامد بلکه آمد که کمک کند.

شب گذشته مناظره ای هم بین کاندیداهای ریاست فدراسیون انجام شد، این مناظره را چگونه دیدید؟

تاج نشان داد که در مقابل خشم برخی دوستان سعه صدر بالایی دارد. آجورلو برناه ای را ارائه کرد که نشان می داد آرمان هایش چیست اینکه چقدر می توان به این آرمان ها نزدیک شد، بحث دیگری است. تاج نشان داد که صبوری، متانت و سعه صدر باید در شرایط بحرانی وجود داشته باشد. او خیلی ریلکس و منطقی جواب داد. عزیزمحمدی هم ما را یاد شخصی انداخت که خاطرات تلخی از او داریم. اگر ما بخواهیم ایشان را نقد کنیم باید بگوییم که در قراردادش با پیمانکار خیلی حرف ها بود. در دوره ما مزایده برگزار شد و سه میلیارد از ۱۱ میلیاردی که قرار بود از قراردادی که عزیزمحمدی بسته بود، وصول شود، آشغال به ما دادند که هنوز هم در انبار موجود است. اینکه ما چهل و خرده ای میلیارد بستیم منهای آن هزینه ای بود که صرف خرید لباس و توپ و تبلیغات دور زمین بود. عزیزمحمدی می گوید سال ۹۰ دلار سه هزار و خرده ای بود درحالیکه سال ۹۱ دلار گران شد ضمن آنکه ما آن موقع نفت را ۱۴۰ دلار می فروختیم درحالیکه الان چهل دلار هم نمی توانیم بفروشیم. به هر حال ورزش و اقتصاد ما به هم گره خورده است.

چه کسی را برنده مناظره دیشب دیدید؟

من فکر می کنم تاج خیلی منطقی جواب داد و گفت به هرحال پولی که لازم بود بگیریم را گرفتیم اینکه در چند قسط گرفتیم مهم نیست. من نباید به نفع تاج صحبت کنم ولی برنامه دیشب نشان داد که او توانایی مدیریت فدراسیون را دارد.

یکی از سوالاتی که شب گذشته مطرح شده بود این است که اساسا چرا این مناظره باید برگزار می شد وقتی مردم رای نمی دهند.

افکار عمومی باید متوجه شود که این دوستان چه سابقه و چه برنامه ای داشتند، می گویند فلانی که رییس شده تا به حال کجا بوده؟ با این نوع برنامه ها نیازی به سرچ بیشتر نیست ولی کاش می پرسیدند که سابقه تان چیست؟ چه اقبالی در خودتان دیده اید که می خواهید رییس فدراسیون شوید؟ چه برنامه ای دارید؟ چالش های تان چیست؟ اینکه بگوییم چه آرمان هایی دارید خوب است ولی کاندیدای ریاست باید بداند که چالش ها و ناهنجاری های فوتبال چیست؟ به نظرم فردوسی پور هم تحت تاثیر قرار گرفته بود و برایش جالب بوده چون خیلی وارد جزییات نشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=187157

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر