2

جزئیات دسترسی به نمایشگاه کتاب تشریح شد+نقشه

  • کد خبر : 187201
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

رئیس پلیس‌راه راهنمایی و رانندگی ناجا مسیرهای دسترسی به نمایشگاه کتاب و شهر آفتاب را تشریح کرد و گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده کامیون‌های حمل کتاب به مقصد شهر آفتاب ترددشان بلامانع خواهد بود.

خبرگزاری فارس: جزئیات دسترسی به نمایشگاه کتاب تشریح شد/کامیون‌ها بالاخره مجوز تردد به شهر آفتاب را گرفتند+نقشه

به گزارش خبرگزاری فارس، سرهنگ حمیدی با اشاره به این که نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب در آزادراه خلیج‌فارس و ضلع غربی مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) واقع است افزود: آن دسته از خودروهایی که از سمت استان قم قصد ورود به این مجموعه را دارند باید از پل علامه و روگذر تعبیه شده برای ورود به نمایشگاه استفاده کنند.

وی افزود: در عین حال خودروهایی که از سمت کرج و شرق تهران قصد ورود به محل برگزاری نمایشگاه شهر آفتاب را دارند باید از طریق بزرگراه آزادگان و سپس آزادراه خلیج‌فارس جنوب ادامه مسیر داده و وارد ورودی نمایشگاه شوند.

رییس پلیس‌راه راهور ناجا افزود: برای خودروهای شخصی و اتوبوس‌ها نیز ۲ پارکینگ در کنار نمایشگاه به نام‌های پارکینگ‌های A و B در نظر گرفته شده است و مراجعین پس از پارک خوردهای خود از طریق خودروهای ون، اتوبوس و شاتل برقی به محل نمایشگاه منتقل می‌شوند لذا شهروندان در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

وی با اشاره به راه‌اندازی مترو شهر آفتاب گفت: در عین حال از ۱۳ نقطه تهران و پایانه‌ها نیز سرویس‌های اتوبوس، ون و تاکسی برای انتقال بازدیدکنندگان به محل نمایشگاه شهر آفتاب درنظر گرفته شده است.

رییس پلیس‌راه راهور ناجا که با سایت راهور مصاحبه کرده است به توافق با مسئولان نمایشگاه کتاب در خصوص تردد کامیون‌های حامل کتاب به محل برگزاری نمایشگاه شهر آفتاب از بزرگراه خلیج فارس اشاره کرد و گفت: بر این اساس صرفا کامیون‌های حمل کتاب در محدوده نمایشگاه با دریافت مجوز پلیس‌راه اجازه تردد به شهر آفتاب را دارند و در این خصوص آموزش‌ها و توصیه‌های لازم به مسئولان و رانندگان این بخش ارایه شده است.

برای اطلاع از اخبار ترافیکی می‌توانید با کانال تلگرام ترافیک۹۵ مراجعه کنید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=187201

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر