1

بیانیه جنبش عدم تعهد در حمایت از ایران، بیدارکننده وجدان عمومی دنیا

  • کد خبر : 187332
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵

عضو هیأت رئیسه مجلس معتقد است جنبش عدم تعهد نماینده بخش مهمی از افکار عمومی جهان است که می تواند سازوکار اجرایی اجرایی گرفته و فراتر از بیانیه به حمایت از ملت‌های مظلوم بپردازد.

محمدحسین فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه جنبش عدم تعهد نماینده بخش مهمی از افکار عمومی جهان است، گفت: جنبش عدم تعهد حقیقت ها را بیان کرده که وجدان عمومی دنیا نیز بر آن تأکید و باور دارد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به طور طبیعی کشورهای زورگو باید اقدامات یک‌جانبه‌ گرایانه خود را کنار گذاشته و از استعمار و چپاول اموال ملت ها که امری منسوخ شده است، دوری کنند.

وی افزود: امروز برخی کشورها همچنان به فکر غارت هستند و کسی جرأت ندارد در مقابل آنها ایستادگی کند که در این بین غیرمتعهدها می توانند بر تبلیغات روانی که در جهان به وجود می آید تأثیر بگذارند چرا که عموم ملت ها این جنبش ها را به عنوان جنبش هایی صلح طلب مورد شناسایی قرار داده اند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسالمی در پایان بیانیه اخیر جنبش عدم تعهد در حمایت از ایران دربرابر مصادره اموال کشورمان از سوی آمریکا را مبنای همکاری های جدید بین المللی دانست و خاطرنشان کرد: این بیانیه نباید صرفا در حد یک کاغذ بماند و باید اقدامات عملی داشته باشد و علیرغم اینکه در گذشته سازوکار مناسب اجرایی نداشته امروز ایران باید بتواند به عنوان یکی از اعضای قدرتمند آن، این جنبش را به سمت دیدگاه های عملیاتی پیش ببرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=187332

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر