2

منتخب‌ در گذشته‌ مجلس‌ قبل‌ از سانحه، تهدید به قتل شده بود!+تصویر

  • کد خبر : 187719
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

مدیر گروه انقلاب اسلامی دانشگاه معارف گفت از کنار موضوع درگذشت مرحوم حسین‌زاده نمی‌توان با بی‌توجهی گذشت، زیرا وی قبل از حادثه در تماس‌ با خانواده مسئله تهدیدشدن در جاده را خبر داده بود.

منتخب‌درگذشته‌مجلس‌قبل‌ازسانحه، تهدید به قتل شده بود!+عکس

یعقوب توکلی مدیر گروه انقلاب اسلامی دانشگاه معارف ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت مرحوم محمدعلی حسین‌زاده، گفت: مرحوم حسین‌زاده از همکاران و دوستان ما و همچنین از اساتید درس انقلاب اسلامی و فارغ‌التحصیل دانشکده معارف قم بود، که در این راستا تلاش‌های بسیار زیادی هم انجام داد.

توکلی افزود: مرحوم حسین‌زاده به دلیل فعالیت‌های گسترده‌ای که در نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تهران داشت و همچنین به دلیل ایستادگی در برابر جریان‌های ضد انقلاب و نفاق، معمولاً مورد تهدید و توهین قرار می‌گرفت و بارها مسئله تهدید علیه خودش را با اینجانب مطرح کرده بود.

وی ادامه داد: گستره فعالیت مرحوم حسین‌زاده در موضوعات مختلف مربوط به انقلاب اسلامی و همچنین تلاش برای دفاع از ارزش‌های انقلاب بر کمترکسی پوشیده است به گونه‌ای که منافقین در رسانه‌های خود چندین بار از مرحوم به عنوان شخصی که مورد تنفر و بغض آنان است، یاد کرده بودند.

این استاد دانشگاه با اشاره به موفقیت مرحوم حسین‌زاده در راهیابی به دهمین دوره مجلس، تصریح کرد: موفقیت مرحوم حسین‌زاده در انتخابات مراغه آن هم با دست خالی و کمترین امکانات نشانه اعتماد مردم شهید پرور مراغه به این جوان انقلابی و پاک باخته بود.

توکلی تأکید کرد: تلقی ما این است که از کنار حادثه‌ای که برای مرحوم حسین‌زاده رخ داده نمی‌توان با سرعت و بی‌توجهی گذشت، از طرفی هم بنابر اظهارات خانواده آقای حسین‌زاده، مرحوم قبل از حادثه، در تماس‌هایی از مسئله تهدید شدن در جاده را خبر داده بود.

وی افزود: خواهرزاده مرحوم حسین‌زاده به ما خبر داد که شکایتی را در این رابطه تنظیم کرده‌اند و قصد دارند موضوع درگذشت مرحوم را پیگیری کنند، علی‌القاعده انتظار می‌رود که دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور نیز با حساسیت بالایی مسئله را از هر حیث مورد بررسی و پیگیری قرار دهند.

این استاد دانشگاه اظهارداشت: بنابر گزارش شاهدان حادثه، شیشه‌های خودرو ۴۰ متر قبل از واژگون شدن روی زمین ریخته شده بود که به نظر نمی‌رسد عامل خواب‌آلودگی تنها دلیل حادثه و درگذشت مرحوم حسین‌زاده باشد و این گمان بسیار قوی وجود دارد که این مرحوم مورد بغض جریان ضد انقلاب قرار گرفته باشد.

توکلی گفت: اخیراً نیز شاهد حملات شدیدی به مرحوم حسین‌زاده از سوی جریان ضد انقلاب بودیم. برخی از  سایت‌های ضد انقلاب نیز خوشحالی و احساس موفقیت و پیروزی خود را در رابطه با درگذشت مرحوم حسین‌زاده اعلام کردند.

وی در خاتمه با اشاره به مشکلات اقتصادی که احتمالا برای خانواده مرحوم حسین‌زاده پیش خواهد آمد، گفت: با توجه به اینکه مرحوم حسین‌زاده به دلیل شرکت در انتخابات از محل کار قبلی خود استعفاء داده ممکن است رابطه استخدامی وی دچار اختلال شده باشد و ما از مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم با عنایت به اینکه نامبرده دارای ۴ فرزند صغیر است شرایط ویژه‌ای را برای وضعیت استخدامی وی و مسائل مالی آینده خانواده این مرحوم در نظر بگیرند.

لازم به ذکر است تصویر زیر خودروی مرحوم حسین‌زاده پس از واژگونی است:

منبع:فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=187719

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر