1

به زودی تمام خبرنگاران سایت‌های خبری بیمه می شوند

  • کد خبر : 18773
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۹

مسئول ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی ایرانی و امور خبرگزاریهای غیردولتی از بیمه شدن ۲۰۰ خبرنگار فعال در سایت‌های خبری خبر داد. به گفته افراسیابی به زودی تمام سایت‌های خبری فعال در کشور شناسنامه‌دار شده و تمام خبرنگاران آنها بیمه می‌شوند. وی در این باره گفت: رایزنیهای لازم با وزارت ارشاد دراین باره انجام شده، البته […]

مسئول ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی ایرانی و امور خبرگزاریهای غیردولتی از بیمه شدن ۲۰۰ خبرنگار فعال در سایت‌های خبری خبر داد.افراسیابی

به گفته افراسیابی به زودی تمام سایت‌های خبری فعال در کشور شناسنامه‌دار شده و تمام خبرنگاران آنها بیمه می‌شوند.

وی در این باره گفت: رایزنیهای لازم با وزارت ارشاد دراین باره انجام شده، البته تا امروز تعداد کمی خبرنگار از این امکانات استفاده کرده‌اند اما به زودی تمام آنها بیمه خواهند شد.

مسئول ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی ایرانی و امور خبرگزاریهای غیردولتی تاکید کرد: رسانه باید تشنگی خواندن را در مردم ایجاد کند و اگر روزی چاپ نشد مخاطبان به دنبال آن بوده و از نبود آن خلاء احساس کنند.

محمد صادق افراسیابی افزود: نقد منصفانه مسئولان از سوی مطبوعات موجب افزایش اقبال عمومی به رسانه‌های داخلی و کاهش مراجعه مردم به رسانه‌های خارجی می‌شود.

وی تصریح کرد: باید فضایی ایجاد کنیم که مشکلات رسانه‌ها به حداقل برسد، ضمن آنکه مباحث سایبری فعالیتهای جدیدی در کشور ما هستند و پیشرفت در این زمینه نیاز به زمان بیشتری دارد.

مسئول ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی ایرانی و امور خبرگزاریهای غیردولتی با بیان اینکه گسترش فضای سایبری در عین حال که می‌تواند برای ما فرصت باشد با تهدیداتی رو به رو است تاکید کرد: عقب ماندگی در زمینه سایبر و رسانه‌های دیجیتالی به سود فضای رسانه‌ای کشور نیست و حضور پررنگ رسانه‌های خارجی، علت مراجعه زیاد مردم به سایتهای خارجی است.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها تا ۱۰ آبان ماه در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر