1

اقدامات دانشگاه علامه برای ترویج کرسی‌های آزاد اندیشی

  • کد خبر : 187783
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۷:۳۸

البته برگزاری این کرسی‌ها نیازمند تحمل بیشتری است که امیدواریم با شرایطی که بر اساس نگاه های رهبر در جامعه به وجود آمده، مدارای بیشتر برای توسعه کرسی ها فراهم شود.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به اقدامات این دانشگاه در جهت توسعه کرسی‌های آزاد اندیشی اظهار کرد: برخی از موضوعات پایان نامه ها یا پژوهش‌های علمی که مربوط به حل مسائل اجتماعی است، بستر برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه علامه خواهد بود.

دکتر حسین سلیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا، با بیان اینکه دانشگاه علامه طباطبایی در سال ۹۴ در زمینه برگزاری کرسی های آزاد اندیشی یکی از بالاترین رتبه های کشوری را کسب کرد،افزود: کسب این رتبه برای ما کافی و مطلوب نیست و با اینکه دانشگاه علامه پاسخگوی تاکیدات رهبر در زمینه برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی باشد قصد دارد سیاست‌گذاری‌های جدیدی را اتخاذ کند.

وی افزود:معاونت فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی با همکاری معاونت علمی این دانشگاه،قصد دارند در زمینه بررسی مسائل و مشکلات کشور کرسی‌های آزاد اندیشی برگزار کنند و برای این منظور،بر اساس طرح خاصی که در دانشگاه علامه طباطبایی در حال انجام است، برخی از موضوعات پایان نامه ها یا پژوهش‌های علمی که مربوط به حل مسائل فکری یا اجتماعی است، بستر برگزاری کرسی های آزاد اندیشی خواهد بود.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: البته برگزاری این کرسی‌ها نیازمند تحمل بیشتری است که امیدواریم با شرایطی که بر اساس نگاه های رهبر در جامعه به وجود آمده، مدارای بیشتر برای توسعه کرسی ها فراهم شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=187783

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر