3

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد

  • کد خبر : 187909
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵

طی حکمی از سوی محمود واعظی، محمد جواد آذری جهرمی به سمت معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد.

به گزارش افق نیوز به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، طی حکمی از سوی محمود واعظی وزیر ارتباطات، محمد جواد آذری جهرمی به سمت معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی حکمی محمد جواد آذری جهرمی از اعضای هیات مدیره شرکت زیرساخت را به سمت معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در متن حکم علاوه بر انجام ماموریت های مصوب شرکت، تاکیداتی مبنی بر:

۱- بازنگری در طرح های جامع توسعه شبکه با رعایت اصول صیانت فرهنگی و اقتصاد مقاومتی و با هدف رفع نیاز بازار با در نظر گرفتن الزامات بالادستی و استفاده از نظرات کارشناسان و مشاوران مجرب داخلی و در صورت نیاز بین المللی به منظور استفاده بهینه از سرمایه گذاری ها و ارایه برنامه زمان بندی برای انجام موارد یاد شده

۲- اهتمام جدی به ادامه اجرای پروژه های زیر ساخت برای استفاده در شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیک

۳- اعمال مشتری مداری و توجه جدی به بهبود مستمر کیفیتدر ارایه خدمات در ارایه خدمات با رعایت ضوابط  و دستورالعمل ها، اعمال قوانین و مقررات، توجه جدی به کاهش هزینه ها و کاهش قیمت تمام شده.

۴- ارتقاء سطح مهارت، آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی به ویژه جوانان و افزایش نقش آنها در امور مختلف

۵- اتمام اتصال ۱۷۰ شهر کشور وفق مصوبات موجود به شبکه فیبر نوری سراسری تا پایان دولت

۶- ارایه خدمات در حوزه فناوری های زیرساختی نظیر IMS، IPTV، MSSP و خدمات مراکز داده در بخش ixp بین الملل و توسعه آنها متناسب با نیاز بازار آمده است.

محمد جواد آذری جهرمی از خانواده معظم شهدا، فارغ التحصیل رشته مهندسی برق دانشگاه صنعت آب و برق، وی ۶ سال سابقه مدیریت در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با سمت مدیرکل، ۲ سال سابقه عضویت در هیات مدیره شرکت رایتل، و همچنین بیش از دو سال سابقه عضویت در هیات مدیره شرکت زیرساخت را در کارنامه مدیریتی خود دارد. وی جوانترین مدیر ارشد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=187909

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر