1

آیت‌الله علم‌الهدی: دستگاه‌های تولیدی “خوابیده” و کارگران “بیکار” شده‌اند

  • کد خبر : 188773
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه مقداری که دروازه مملکت روی غرب باز شد صد شرکت خارجی آمدند و اقتصاد مقاومتی ما را هدف قرار داده‌اند، گفت: دستگاه‌های تولیدی “خوابیده” و کارگران “بیکار” شده‌اند.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: انسان با توان فکر مادی و نیروی اندیشه تجربی در تشخیص آن عاجز است، شناخت ماهیت حیات و موجودات است، ماهیت حیات قابل شناخت نیست اما آثار و نشانه‌هایی که از زنده بودن و حیات موجودات بروز می‌کند خصوصیاتی را در تعریف حیات به دست ما می‌دهد.

وی گفت: خاصیت زنده بودن موجودات یکسان نیست و موجودات در زنده بودن با هم متفاوت است، یک موجود زنده، زنده بودنش در رشد است که مثل گیاه و نبات رشد می‌کند اما موجودی دیگر زنده بودنش در حرکت و حس است و موجود زنده دیگری خاصیت حیاتش غیر از رشد و نمو در درک و شعور است و این مثال برای انسان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی بیان کرد: در گذشته اندیشمندان در صدد بودند که موجود مرده از زنده در عرصه وجود نازل‌تر است، در عرصه زنده بودن هم آن زنده‌ای که فقط نمو می‌کند رتبه وجودی‌اش پائین‌تر است. در یک بررسی دقیق‌تر به این نکته می‌رسیم که خیلی از موجودات، احیاناً از خاصیت زنده بودن موجود طبقه بالاتر برخوردار هستند.

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: همچنان که زندگانی انسان در بهشت کامل است، موجودات بهشتی کامل‌تر هستند، زندگی بهشتی با زندگی دنیا قابل تطبیق نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی در خطبه دوم نماز جمعه مشهد مقدس با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: سنتی در مشهد مقدس وجود دارد که در صبح روز نیمه شعبان از محل میدان شهدا به سمت حرم رضوی با چشم گریان مردم به دنبال مولای خود هستند و امیدوارم برادران و خواهران امسال هم در این مراسم در ساعت ۸ صبح شرکت کنند.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: انتظار فرج به گوشه‌نشینی نیست بلکه باید به دنبال ایشان باشیم تا آن حضرت را پیدا کنیم و باید به دنبال ایشان حرکت کنیم، باید شیعه حرکت کند و ارادتمندان ایشان به راه بیفتند. نماد این راه افتادن، همین مراسمی است که همه ساله در این شهر مقدس برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: نیمه شعبان امسال با جریان مقاومت در شهر انقلابی دزفول مقارن شده و این حاوی پیامی است، در محضر امام زمان(عج) حرکت کردن و در خط زمینه‌سازی ظهور، فداکاری‌های روز فتح خرمشهر را می‌خواهد. اگر ما به عنوان دلداده بقیه‌الله در آن خط مقاومت نباشیم و در خط مبارزه با استکبار نباشیم، زمینه برای فرج مولا شکل نمی‌گیرد.

خطیب جمعه مشهدمقدس با بیان اینکه این انقلاب ۳۷ سال از عمرش می‌گذرد گفت: امام (ره) می‌فرمایند مسئولان ما باید بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست، انقلاب ایران نقطه شروع انقلاب جهان اسلام است. مسئولان نظام در هر رتبه و قوه‌ای که هستند باید بدانند تنها یک نظام مدیریتی جامعه را اداره نمی‌کنند.

وی افزود: مسئولان فقط رسالتشان این نیست که مملکتی مثل بقیه ایجاد کنند و دست به دست خون‌ریزان و مستکبران بدهند و مملکت را اداره کنند، مسئولان بدانند نظامی را اداره می‌کنند که این نظام، اهرم انقلاب و عامل گسترش انقلابی است که به پرچم‌داری بقیه الله باید منتهی شود.

آیت‌الله علم‌الهدی تاکید کرد: مگر این انقلاب و این نهضت مال امام نیست؟ نظامی است که باید انقلاب امام زمان (عج) را محقق کند و باید در تمام اصول دیپلماسی ما انقلاب و توسعه آن و قدرت جهانی آن در نظر گرفته شود و نه اینکه کشوری در محدوده جغرافیایی با همه باید تعامل کند و نمی‌توان در جریان دیپلماسی کشور مسیر انقلاب را متوقف کنیم.

وی افزود: استکبار جهانی جز با تنازل حرکت انقلاب راضی نمی‌شود؛ روزی جبهه جنگ ما در مرز همین کشور بود و امروز به کنار مدیترانه رفته است، روزی رزمنده ما عکس امام را به سینه داشت و امروز عکس و تمثال مقام معظم رهبری در فاصله ۵۰ متری مرز اسرائیل خودنمایی می‌کند. بنابراین به انحای مختلف استکبار دنبال کور کردن این حرکت است و با مبارزه بیرونی و جبهه خارجی به این هدف نمی‌رسد و راه مبارزه در داخل است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی بیان کرد: مقداری که دروازه مملکت روی غرب باز شد صد شرکت خارجی آمدند و اقتصاد مقاومتی ما را هدف قرار داده‌اند و تهاجم فرهنگی را هم مدنظر دارند، یک شرکت مدلینگ هم در میان این‌ها است. جریان مدلینگ در کشور ما می‌دانید به کجا خاتمه یافته است؟ مؤسسات طراحی مد و پوشش در کشور به فاصله دو ماه فراگیر شده است، آرایشگاه‌های زنانه حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای ایجاد کردند و برگزاری مراسم مدلینگ و جشنواره زن شایسته ایرانی را ایجاد کرده‌اند و در استودیوهای زیرزمینی کلیپ مبتذل ایجاد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت از تمامی نرم‌افزارها با موضوع خاص و جذاب در کمتر از دو ماه استفاده کرده است؛ آن وقت جوان امام زمانی باقی می‌ماند؟ مرد و زن و خانواده‌ای می‌ماند؟ ببینید دشمن چه می‌کند و ما در چه وضعیتی هستیم؟ از طرفی دستگاه‌های تولیدی ما خوابیده و کارگران بیکار شده‌اند و این‌ها بازار خود را راه انداخته‌اند. سرمایه و زمینه را نباید به دشمن بسپاریم. امیدوارم عزیزان ما در مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر بر تمام حرکت مدیریتی کشور واقعاً خود را مرید امام زمان (عج) بدانند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=188773

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر